Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med din bil i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    i går gjorde jeg:

    - fiksa potta + lakkerte den svart
    - lagde deksel over sikringene og trakk dette i vinyl
    - lodda de siste signalkablene
    - trakk opp en liten feil i frontdørene
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #47
      Jeg har ikke gjort en eneste ting med den på lenge, eneste jeg har gjort er å vaske den utvendig!
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #48
        Idag har jeg polert og vaska Passaten i 4 1/2 time, og gjort klart alt for Motorrama treff nå på Lørdag og Søndag. 12500m2 med biler, kan bli rimelig heftig biltreff!









        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #49
          Dette ble ikke gjort i dag, men uansett..
          Prøvemontert nye felger uten dekk. Sniktitt..
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #50
            Originally posted by Hifonic View Post
            Dette ble ikke gjort i dag, men uansett..
            Prøvemontert nye felger uten dekk. Sniktitt..
            Kaaaaaaaaaantfelg..bredde og str på felg?? Dette kan bli råbra..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #51
              Originally posted by Tommen View Post
              Kaaaaaaaaaantfelg..bredde og str på felg?? Dette kan bli råbra..
              8x14" ET 15
              Bestilte akkurat to til.
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #52
                I dag har jeg blåst en god del lyd ut av RF`ene med gooooo gammel musikk: Laserdance
                Reinhardt

                Comment


                • #53
                  I dag sto utskifting av batteri foran for tur...
                  Tok en del lenger tid en beregnet da den #!!¤¤""%&"" bolten som fester batteriet bare gikk rundt og rundt.. . så etter litt knot fikk jeg ut det gamle batteriet. Kappet av bolten med vinkelsliper og sveisa inn ny.... så mye pes for så lite...





                  For de som lurer på hvor stort ett Kinetik HC2000 er i forhold til et "vanlig" søtt lite batteri:
                  Last edited by vwboy; 06-05-2008, 19:50.
                  Reinhardt

                  Comment


                  • #54
                    i dag er det blitt kjøring til og fra jobb et par ganger, handlet soting og montert felger på søndagen.. venter diverse snax, og må vel ut med intereør snart for å få dempet litt

                    Comment


                    • #55
                      I dag har bilen vært på eu. 4 toere og tre av de var forventa etter mekkinga igår. Endeleddene, speil som ikke kan justeres i en posisjon (hva kommer det av tro ), co'n grunnet at bilen plutselig gikk på 3 sylindre og justering av spylerdysene.

                      Så ikke noe alvorlig i grunn, og nå har jeg en god grunn til å montere cup speilene
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Hifonic View Post
                        I dag har bilen vært på eu. 4 toere og tre av de var forventa etter mekkinga igår. Endeleddene, speil som ikke kan justeres i en posisjon (hva kommer det av tro ), co'n grunnet at bilen plutselig gikk på 3 sylindre og justering av spylerdysene.

                        Så ikke noe alvorlig i grunn, og nå har jeg en god grunn til å montere cup speilene
                        Jøss.. åssen klarte de å finne ut alt det? På EU'n som jeg bruker kommer du igjennom hvis du klarer å kjøre bilen inn i verkstedhallen.. klarer du det er'n god nok til å ha på veien

                        Comment


                        • #57
                          Dette fikset jeg i helgen som var, feste til subkasse, nå har jeg lakkert det svart og boret opp 2 nye hull innom de som ble utom kassa...Hullene ble boret 10cm fra hver side av stanga, mn skulle være 10 cm fra hullene til ståtdemperbolten...

                          Last edited by suicide; 08-05-2008, 19:54.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Pappa View Post
                            Jøss.. åssen klarte de å finne ut alt det? På EU'n som jeg bruker kommer du igjennom hvis du klarer å kjøre bilen inn i verkstedhallen.. klarer du det er'n god nok til å ha på veien
                            Har dessverre ikke slike sløve sjapper i området her. Og var en 60-åring som er kjent for å være pirkete som sjekka bilen min.
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #59
                              i dag har jeg skrudd ut amper slik at jeg kan få inn nye i morra
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Hifonic View Post
                                Har dessverre ikke slike sløve sjapper i området her. Og var en 60-åring som er kjent for å være pirkete som sjekka bilen min.
                                Jeg sjekka Audi'n min på BT sist fordi jeg visste den var bra.. da fikk jeg ingen anmerkning på speil enda jeg har brent justeringsmotoren på høyre side Sikkert bare flaks da

                                Fikk feil for for lav luminans på parklys.. manglet 60 lumen eller no så det kan sies at de er "litt" pirkete Var bare 1'er feil da så det gjorde ikke no

                                Comment

                                Working...
                                X