Jepp, den er solgt med alt. Til og med powermaster'n... Skal fikse litt småtteri på'n før levering, så den blir her i to uker til ca..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du gjort med din bil i dag?
Collapse
X
-
Det jeg har gjort med bilen i dag var å:
-Sitte i den å tenke på hvor jeg gleder meg til å kjøpe ny bil!
Etter det begynnte den å fjuske...ffs...Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
I dag? hmm... tenke.. nei faktisk ingenting. Men etter en del lesing i denne tråden så skjønner jeg at jeg må ut i bilen en tur. Kanskje rydde litt i kabler, støvsuge.... ja tror jeg går for det i dag.
Fin motivasjons-tråd det her
Søren... jeg må få montert 6,5" gittera... *løpe ut i bilen*Reinhardt
Comment
-
-
Originally posted by klovnster View Postkjørte 2 stk RE8 i 2-3 uker på en US Amps AX3200DE kobla i 1ohm.. funka som fjell det..
tror nok heller det er du som har gjort noe galt
Har du porta kasse eller? Tror ikke jeg kan ha gjort så mye galt liksom.. helt rein sinustone iflg. skop også.. så liksom
Så sant ikke forsterkeren har flydd i samme slengen da.. men har mine tvil
Comment
-
Hmm hva kan jeg ha gjort med min da? Håper ikke forsterkeren er blåst da, slik at den har laga et helvete på utgangene.
Og du kjørte 3 000 W inn i subben? Hm.. 54.77A det i 1 ohm.. har litt vanskelig for å skjønne at ikke lakken brenner av da men.
Men det kan jo ha skjedd noe annet og.. plutselig spenningsfall kanskje, veit ikke helt jeg. Satt inni bilen akkurat når det skjedde, med motor i gang.. Hadde vel kjørt testtonen i 20 sek etter jeg justerte gain tror jegLast edited by Pappa; 11-06-2008, 21:42.
Comment
-
Comment