Halla. Noen her som skal på Lånke på Lørdag 28.April? Midt Norsk Gatebilklubb arrangerer treff med både utstillinger av biler og banekjøring..Skal selv stille ut bilen min, halvferdig vell og merke..men pytt pytt Artig blir det nok uansett..filming og bilder vil bli lagt ut her når jeg kommer hjem.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Biltreff Lånke
Collapse
X
-
Har kanskje tenkt meg iveij ja! Kommer kanskje med BMW`n til brosjan. Får se! Sist så vant han i alle fall premie! Meste E36! Når starter treffet, hvilken tid altså!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Originally posted by A.R View PostHar kanskje tenkt meg iveij ja! Kommer kanskje med BMW`n til brosjan. Får se! Sist så vant han i alle fall premie! Meste E36! Når starter treffet, hvilken tid altså!VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Mercedes-Benz 190e 2.0 92mod
Volkswagen Caddy 1.9 tdi 08mod
Pioneer PRS
Comment
-
Jeg kommer i alle fall tror jeg! Bare jeg får med den udugelige broren min! Håper på finvær så man kan cruise cab som bare F:P Kan godt hende vi kommer cruisende med en Rød L med meg bak rattet! Time wilj shæw:P
Håper flere fra forumet skal dit ja, må se litt annlegg vett!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Chasin View PostTjaha, må "bare" få på soomerhabbitten + en aldri så liten vårshine...
Vi får se hva det blir tid til...VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
je
Originally posted by Chasin View PostVurderes, litt væravhengig da...
kansje første treffe med golfen det blir nokk bra. håper på fin vær...
Comment
-
Comment