Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bokmål???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er det ikke mulig å lage forumregler for dette da? At alle innlegg skal foreligge på bokmål eller nynorsk???

Må kunne gå an å gi advarsler til brukere som ikke retter seg etter dette, og ytterste konsekvens må være utestengelse fra forumet!
    Terje Lie
    99 53 66 00
    terje_lie@yahoo.no

Comment

er jo lesjing jeg da, å skulle jeg begynt å skrive dialekt så er det jammen mange her som ikke hadde forstått et kvekk, nei man for holde seg til bokmål/nynorsk ja.
      Og tenkt på hvor mye misforståelser og spm d skulle blitt med dialekt da
      Ronny Karlsen
      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Originally posted by bmw520 View Post
        er jo lesjing jeg da, å skulle jeg begynt å skrive dialekt så er det jammen mange her som ikke hadde forstått et kvekk, nei man for holde seg til bokmål/nynorsk ja.
        Og tenkt på hvor mye misforståelser og spm d skulle blitt med dialekt da
        jeg har hørt Ronny snakk IRL... tro meg, dere skjønner ikke en meter
        Reinhardt

Comment

Originally posted by vwboy View Post
          jeg har hørt Ronny snakk IRL... tro meg, dere skjønner ikke en meter
          takk takk Reinhardt
          Ronny Karlsen
          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

he he.. tro det hadde tatt av vist alle skulle skreve på dialekt da... he he... da hadde ente følka forstått en dritt Reiny... he he... prekær ille vi vettø se men er enig med folka her at det går ann å skrive bokmål her
            Girl-Power

Comment

Dialekt er nå en ting, men det værste jeg vet om, no offence Lizzi, er når folk skriver som deg i posten over meg.
              Det går fint å skrive "hehe" uten ti punktum bakom, når folk skriver generelt med 3 eller flere punktum etter settninger, det er bare rett og slett irriterende.
              Og ja, er enig i at dialekt kan man holde seg til på msn og i sms skriving
              Mvh Thomas Pedersen
              -------------------------------------------
              1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

Comment

3 punktum er vel ikke det verste som finnes etter en setning, bare det ikke blir etter hver setning og blandet sammen med 200 tegn.

Comment

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=...

... brukes ikke for ofte tbh...
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by sredving View Post
                    3 punktum er vel ikke det verste som finnes etter en setning, bare det ikke blir etter hver setning og blandet sammen med 200 tegn.
                    my point overdriving av tegn og bokstaver er generelt irriterende utav helvette :\
                    Mvh Thomas Pedersen
                    -------------------------------------------
                    1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

Comment

Working...
                    X