Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dag Johansen (eller noen andre)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dag Johansen (eller noen andre)

    Heisann Dag! har fått med meg at du har peiling på å bygge kasser, og regne ut hva som blir best med tanke på ditten og datten..

    Har du noe anbefalinger på kasse til RE Audio XXX12? Jeg skal selge den, og det er mange som lurer på hvilken kasse jeg anbefaler.. Jeg har aldri brukt den selv, så jeg kan ikke anbefale noe som helst desverre..


    Håper du kan hjelpe meg her! Både lukka og porta er interessant..

    Andre som har peiling på denne suben kan også slenge inn en komentar her, såklart! =)


    På forhånd takk folkens!
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Med et såpass ekstremt element ville jeg gått for produsentens anbefalinger.
    De ser ved første øyekast greie ut og elementet er imponerende, men krever nok en del effekt for å spille skikkelig dynamisk.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dag Johansen View Post
      Med et såpass ekstremt element ville jeg gått for produsentens anbefalinger.
      De ser ved første øyekast greie ut og elementet er imponerende, men krever nok en del effekt for å spille skikkelig dynamisk.

      Mvh
      Dag Johansen
      Men etter mine utregninger skal den ha bare 62 liter porta.. 2,2 kubikk blir 62 liter eller?

      Tar jeg helt feil her eller? Syntes det virka litt lite..
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Det stemmer bra det. Har satt inn en i en 75 liters portet kasse i en E36 sammen med en seriøs forsterker, bilen er nå inne til re-montering av bakluka.......
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Det stemmer bra det. Har satt inn en i en 75 liters portet kasse i en E36 sammen med en seriøs forsterker, bilen er nå inne til re-montering av bakluka.......
          Det trøkka kanskje greit den perioden bilen holdt?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Engen Audio View Post
            Det stemmer bra det. Har satt inn en i en 75 liters portet kasse i en E36 sammen med en seriøs forsterker, bilen er nå inne til re-montering av bakluka.......

            Hmm, ok =) Syntes bare det hørtes så lite ut.. Men da vet jeg at det stemmer, så jeg hennviser bare til Reaudio.com.. Takker for svar =)
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #7
              Originally posted by Pappa View Post
              Det trøkka kanskje greit den perioden bilen holdt?
              Ja, det trykker så det gjør vondt.
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Engen Audio View Post
                Det stemmer bra det. Har satt inn en i en 75 liters portet kasse i en E36 sammen med en seriøs forsterker, bilen er nå inne til re-montering av bakluka.......
                Nisj.. Nå bare tuller du Lars! Jeg har nemlig hørt at BMW aldri har noen feil og tåler alt i verden! Du bare ljuger du morroklumpen


                Nei, men uten å bare tulle; Jeg har trua på at det monsteret klarer å gi litt lyd i fra seg ja! hehe
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Ja og ikke ruster E36 heller :-)
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Engen Audio View Post
                    Ja og ikke ruster E36 heller :-)
                    Og ihvertfall ikke audi, for de er jo fullgalvanisert

                    (Tror ikke min ruster mer nå, for den består sånn ca 98% av sparkel)

                    Comment


                    • #11
                      Hehe.. Sparkel løser alle problemer. Også rust. Sweet
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment

                      Working...
                      X