Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gatebilfestivalen 2008 - 9.August - Surnadal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gatebilfestivalen 2008 - 9.August - Surnadal



    Nå er det ikke lenge igjen til Gatebilfestivalen 2008

    Så i den forbindelse så er det vel på tide å få ut litt informasjon om den.

    Sted : Surnadal Industri Vekst AS (Tidligere WAVIN ved industrikaia i Surnadal)
    KART DIT

    Tid
    : LØRDAG 9. AUGUST 2008 09.00 - 18.00


    PRISER :

    UTSTILLING : 200kr,- INKLUSIV inngang Fører

    INNGANG : 100,-kr

    GRATIS FOR BARN UNDER 12 år

    Burning/spinning vil ikke koste noe ekstra for de som vil det.


    Noen av de som kommer er: EMMA, DbDragrace, Bassrace, Gauldal Gatebil og muligens Automote med ett nytt rått bygg, kommer litt ann på om de får det resterende før datoen!!

    EMMA er for de som vil teste hvor FIN lyd de har i bilen sin

    dBdrag er for de som vil teste hvor høyt de spiller.

    Gauldal Gatebil er kåret til beste klubbstand på Våler og Rudskogen 2008. Mange nye pene bilbygg!

    Automote er spesialister på å bygge BMW.

    Vi ser heller ikke helt bort fra at ett kjent bilblad tar turen for å gjøre en liten repotasje fra festivalen. Det er ikke helt avklart i skrivende stund.


    Premiering for :
    Best in Show
    Peneste Bil
    Peneste Orginal Bil
    Penest dekor
    Største hjul
    Laveste Bil (KJØRBAR STAND)
    Beste shine
    Beste Stereo (ut fra vår ufaglærte jurie)
    Peoples Choice


    Portene vil åpne så smått i 09 tia.... men ingenting spes vil skje før 10. annet enn parkering for de som måtte være tidli ute. Utstillingen vil vare frem til ca 17-18 spørs litt på hva som skjer utover dagen

    FILM teaser i fra festivalen 2006 (høyreklikk og lagre mål som) 19,5mb & 3min 45sek

    Håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen.

    VI SEES 9. AUGUST

    Overnattingsmuligheter er det endel av. Blandt annet:
    Vårsøg Surnadal Hotel
    Surnadal Camping Brekkøya
    I tillegg finnes det 3-4 andre nærliggende campingplasser.

    Oppdatterer denne jevnlig!
    Last edited by Protrek; 16-07-2008, 18:53.

  • #2
    Kanskje en skal ta turen da!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      jeg håper på å komme dit værtfalj..
      er engentli ganske lite treff.. men rått fordi;D var der med stj-gatebil i fjord tror jeg det va..
      er verd å ta turen dit
      pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
      Ford<3

      Comment


      • #4
        Dette er et meget bra arrangement, gleder meg til å ta turen for tredje år på rad!
        Espen Skogen
        espen@emmaweb.no
        ---
        Webmaster for www.emmaweb.no.

        Comment


        • #5
          Hmm.. Sitter og lurer på om jeg ikke skal ta turen... Høres jo gøy ut da


          PS. Og ser man på bildene fra i fjor så kan det visst bli stemning i Rindal... Hehe
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Det er alltid bra i Surnadal, spesiellt hvis man får med seg en fest i Rindal også...
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Morro å høre at dere trives på arrangementene våre Vi i NGK gleder oss i allefall sykt til denne dagen.
              Men OBS. Det er ny lokasjon i år!! Det vil si bare kjør 3-400 meter lenger bort enn der det har vært før.

              Velkommen skal du være igjen mr.Skogen Hva pokker skal vi finne på i år da når du ikke kan ha med vaskedamer til oss..... Må jeg frem med skrubben ? eller kansje det er noen som tar på seg den jobben sent lørdagskvelden etter å ha vært på kaffelag i rindaln ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Engen Audio View Post
                Det er alltid bra i Surnadal, spesiellt hvis man får med seg en fest i Rindal også...
                hehe,artig å høre att "gammle" bilstereo helter trives i rindal/surnadal....
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  Rindal treffene synes jeg er MEGET bra! Så gleder meg til å komme til surnadal!
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Protrek View Post
                    Velkommen skal du være igjen mr.Skogen Hva pokker skal vi finne på i år da når du ikke kan ha med vaskedamer til oss..... Må jeg frem med skrubben ? eller kansje det er noen som tar på seg den jobben sent lørdagskvelden etter å ha vært på kaffelag i rindaln ?
                    Jeg får vel stille opp jeg, da! Tror jeg vet om et par til som ikke er spesielt vanskelige å be etter et par liter styrkedrikk heller At puppefaktoren blir litt laber får vi heller leve med.
                    Espen Skogen
                    espen@emmaweb.no
                    ---
                    Webmaster for www.emmaweb.no.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jonny.B View Post
                      hehe,artig å høre att "gammle" bilstereo helter trives i rindal/surnadal....
                      Kommer 10000 kroners dama Jonny ?
                      Mvh
                      Lars Engen

                      Comment


                      • #12
                        jepp,hun er klar!
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                        Comment


                        • #13
                          He he he he he.. Jeg står over i år, siden jeg ikke har noen bil å stille ut. Men kanskje neste år...

                          Comment


                          • #14
                            Trenger ikke utstillingsbil for å komme å ha det artig vettuh!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                            Comment


                            • #15
                              Neste år så kommer Arosan også.... Har blitt for mange år siden den var der sist
                              Mvh
                              Lars Engen

                              Comment

                              Working...
                              X