Announcement

Collapse
No announcement yet.

De som driver med foto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De som driver med foto

Bare lurte på om det finnes noen foto forumer osv der jeg kan lære litt mer om mitt speilrefleks kamera.

eventuelt how to tråder på hvordan man kan gjøre bilder bedre, innstilings muligheter og diverse takker for de som vet noe om dette.
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Originally posted by titus41 View Post
    Bare lurte på om det finnes noen foto forumer osv der jeg kan lære litt mer om mitt speilrefleks kamera.

eventuelt how to tråder på hvordan man kan gjøre bilder bedre, innstilings muligheter og diverse takker for de som vet noe om dette.
    Her f.eks: http://www.digit.no/wip4/community/
    Last edited by Joakim; 04-08-2008, 02:21.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

fant ikke akkurat det jeg letet etter på denne siden desverre..

er på utkikk etter å finne Eks: hva A-Deep, Tv, Av,M , P , osv står for og hva som funker best til de innstilingene når jeg tar et bilde av eksempel nær foto ell landskap bilde åssen iso rate jeg skal ha osv
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

står i manualen det dinside.no har ofte sånne guider for SLR kameraer..
        www.eirikaspaas.com

Comment

P = Da stiller kameraet inn blender og lukkertid, men du kan lagre bildene som .raw

Tv = Da kan du stille lukker tid også kompenserer kameraet blenderåpning.

Av = Det motsatte av ovenfor

M = Manuell innstilling av Blender og lukker.

A-Dep husker jeg ikke hva stod for...

Hvis du lurer på innstillinger.. Lek med kamera... Jeg driver å lærer meg div ting nå.. Så jeg har kameraet konstant på Tv, ISO på 100 og knisper vilt på div lukkertider.. Blir noen greie bilder hvis du prøver deg lenge nok :P sånn som:

eller

Da begynner et nytt prosjekt!

Comment

Hmm. Det er et canon kamera du har ?
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Lek og test...

Jeg lekte litt med med kamera til fruen i helgen. Bildene er tatt med 2.4 i promille og ett Canon 350D.

Disse er tatt med den svette standard linsen 18-55mm som følger med. Hadde ikke plass til noen av go linsene på denne turen så det fikk gå..

Her er forresten ett par bilder av bruksbilen til en kompis som har delsponset anlegg fra InstallBay. Bildene er tatt med Sony Ericsson K850i eller noe slikt.

Skal justere lyden i morgen så vi få se hvordan det blir, mannen som eier bilen er ikke helt frisk... bruksskikk for han er å lage en ny grill fra bunnen av og en pall med sand til sandblåsing og lakkering av absolutt alle demonterbare deler som finnes på bilen...
              Last edited by Engen Audio; 12-08-2008, 22:46. Reason: Litt mye rødvin i dag...
              Mvh
              Lars Engen

Comment

steike!! rå volvo

Comment

Råtøff amason! Har han klart å få motortypen som reg.nr?
                  Olav L.
                  Volvo 740 GLT -90

Comment

Originally posted by olav View Post
                    Råtøff amason! Har han klart å få motortypen som reg.nr?
                    Ser slik ut ja, om motor er en 5 sylindra 2 liter med 4 ventiler pr sylinder....
                    Fet Amazon ja.....hvilken årsmodell er det?

Comment

Joda leker litt med kameraet enkelte ganger:

Ps. Har high res Johnny om du vil ha!
                      Pioneer - Hertz - Zealum
                      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Det er en 65 modell. Bilen skal til Vallåkratreffet i helgen så får vi se hva svenskene sier
                        Mvh
                        Lars Engen

Comment

Working...
                        X