Jeg lurer rett og slett på hvilken musikk dere setter på når dere skal nyte et anlegg og til de som skriver inn diverse hard dance mania og slikt kan ryke og reise for det er ikke det jeg mener med denne tråden
Jeg mener rett og slett sanger med mye detaljer eller som rett og slett er så gjennomførte at man ikke greier og skru den av. Alle forslag er jo subjektive selfølgelig så hva som er pent for en er kansje ikke så pent for andre men, alle kan bidra fordet. Her dømmer vi ingen
JEG snakker om f.eks
Walter Trout - Face The Night
Walter Trout - Running In Place
Scorpions - You And I
Scorpions - Always Somewhere
The Eagles - Hotel California (Den live versjonen med x-antall gitarer og instrumener)
Gary Moore - Still Got The Blues
Skjønner dere tegninga?
Har lyst til og lage meg nytelses cd'er etterhvert og jeg har muligens på følelsen av den "eldre" garde har et par sanger og bidra med her
Jeg mener rett og slett sanger med mye detaljer eller som rett og slett er så gjennomførte at man ikke greier og skru den av. Alle forslag er jo subjektive selfølgelig så hva som er pent for en er kansje ikke så pent for andre men, alle kan bidra fordet. Her dømmer vi ingen
JEG snakker om f.eks
Walter Trout - Face The Night
Walter Trout - Running In Place
Scorpions - You And I
Scorpions - Always Somewhere
The Eagles - Hotel California (Den live versjonen med x-antall gitarer og instrumener)
Gary Moore - Still Got The Blues
Skjønner dere tegninga?
Har lyst til og lage meg nytelses cd'er etterhvert og jeg har muligens på følelsen av den "eldre" garde har et par sanger og bidra med her
Comment