mange basskasser i garasjen.. ellers lånt ut til kompiser, med mindre anlegg:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilstereo til overs :P
Collapse
X
-
Originally posted by kimmen View Posthehe, den er det en del som har komt med tilbud på. men kommer nok ikke til å kvitte meg meg den når den kom i 99' så tenkte jeg "en sånn en SKAL jeg engang ha!". lett veldig lenge etter en i den tilstanden, så desverre
Er ikke dem utrolig sjeldne? Og det er vel en av verdens dyreste forsterkere laget i den tiden?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Har da litt
En kasse til 9815, en saga forsterker, Soundstream R1 12, 2 stykk fusion forsterkere. Hadde en mac audio forsterker og ett lanzar 15" element. Men gikk til skogen xDMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostDen forsterkern ville jeg oppbevart i en safe om jeg var deg
Er ikke dem utrolig sjeldne? Og det er vel en av verdens dyreste forsterkere laget i den tiden?
[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Tja..
Det ligger nå dette på privaten som ikke skal inn i Seat`en:
1 Orion Concept 97.1 forsterker
1 Orion Concept 97.2 dsp/preamp (ny)
2 Orion XTR12" (nye)
1 Soundstream Van Gogh 10" (ny)
1 Soundstream Tarantula TR 800/5 5 kanaler
1 Soundstream Tarantula TR 500/4 4 kanaler
1 par Audio Development MM6 midbassere (ny)
2 Lanzar DC8 (nye)
1 Adcom GFA5545 5 kanaler
1 Adcom GFI4600 Linjedriver
pluss noe annet skrotMvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Haakon O View Postkr 9995,- i 1996
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostOkei, bare leste i et par tråder på noen amerikanske forum om denne forsterkeren. Ble sagt mye forskellig der :P
phoenix gold har ett par forsterkere folk helt sikkert ikke har hørt om, offroad blandt annet. lagde en som het mph6300 og den fins det kun en av og hadde på 90' tallet en verdi/pris på $99000 og det sier vel det meste egentlig
Comment
Comment