hei! jeg bestilte noen saker fra morel.no for en liten stund siden, og jeg har ikke fått noe beskjed om at pakken er sendt ennå. noen som har erfaringer med de? jeg er vant med å få pakken 3-4 dager etter den er bestilt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Morel.no treige å sende?
Collapse
X
-
Ta en telefon til de, så får du nok svar.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Er ikke bare trege til å sende, er har hatt en forsterker fra en kompis der i nesten ett år nå..
Folk bees om å styre unna amerikanske forhandlere osv pga. om det går noe galt, men ser ut som de norske er minst like ille noen ganger..1993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Er mange forhandlere som har mye å lære av installbay der gitt,de sender jo før du har avsluttet telefon samtalen med dem."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Har hatt bare gode erfaringer med han selv før han startet norsk elektroaukustikk, god service og kjapp levering, men nå.
Pakken jeg bestillte den 17, er enda ikke sendt, og de varene var på lager:\
Edit:
Men sendte en mail for 10 min siden, og nå har jeg fått svar allerede, og det er på en lørdagskveld.!!
Det var bare en missforståelse
Som sagt, Pål er en fin fyr;pMvh Thomas Pedersen
-------------------------------------------
1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus
Comment
-
Installbay og Engen Audio må vell være de med mer eller mindre den beste servicen her til lands? Makan til hjelp og kjapphet, og oppfølging skal man lete lenge etter! Som Jonny sier, varene blir jo sendt omtrent før man rekker å bestille dem..VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Det finnes ikke noe som er værre enn å vente på varer man har bestillt, det er svært mange som er som meg og skulle helst fått det man bestillte samme dag som man bestiller... Har f.eks bestillt nye baklykter til bilen min, hvor det står på nettsiden, maks 1-2 ukers levering, rask levering. Nå har det gått 5 uker... Hater sånne selv og da har du noe av forklaringen på hvorfor bl.a. InstallBay og meg selv sender varer så raskt det lar seg gjøre.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Tror de kjappeste jeg har brukt er overnevnte firma (engen, installbay). Men jeg jobber med kundeservice til vanlig. Og det er normalt om man gir beskjed om leveringstid. Jeg og min bror bestillte et par RE8 til E36 hannes men varen kom faktisk aldri. Så vi bare glemte hele saken. Dette var fra firmaet som nevnes i topic. Vet det var lang leveringstid på disse. Men det sto faktisk ikke på hjemmesiden at de var tomme på lager heller.
Så det jeg synes er ALFA OMEGA:
-Kontinuerlig oppdateringer på produktstatus (2-4 dagers levering, på lager, bestillingsvare etc.)
-Helst lagerstatus (anntall, evt. fjernlager)
-God og rask levering når varen er bestillt.
-God dialog med selgere, ikke noen som KUN prøver å selge deg noe, men faktisk noen som kan noe om hva de selger.
Dette ser jeg på som gode kvaliteter hos et firma som selger.
Og overnevnte har alt mener jeg da!
Har bestillt fra begge selv, og engen tok jeg en kjapp telefonsamtale til og varene ble sendt neste dag.
Installbay har jeg gjort et par "byttehandler" til. Og varene ble sendt til avtalt tid godt innbakket.
Kanskje en smule OT, men who cares *hides*Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment