Announcement

Collapse
No announcement yet.

U god mat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • U god mat

    Sitter på jobb her nå og skulle eta en pizza. Type Resturante mozarella. Spisste en tidligere i kveld også. Jeg reagerte litt på det, at den ikke smakte som den pleide, men da var jeg så sulten at jeg ikke tenkte no mer over det. Men nå, på morrakvisten, smakte den direkte kvalmt. Sjekka så dato. 1 09 08 !! På begge to. Begge pizzane ble kjøpt på butikken igår. Æh.

    Noen som har opplevd noe liknendes ?
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

  • #2
    På pizzaen HOT, den heter vel bare det tror jeg. Plasten på de jeg har kjøpt har vært revet opp.. Har sikkert noe med den krydderposen som er med og gjøre. Men man skulle tro at det gikk an og få den inn før pizzaen ble pakket i plast. Har nå ikke blitt sjuk så da funker det.. Ellers, noen butikkers evne til og ikke få fryse varer i frysa før de tiner.. resultatet er vassen pizza.. ikke bra..

    Ellers er det bare og holde seg unna butikker med lite trafikk, der er det dårlig holdbarhet på ting..
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #3
      Er det som er så rart. Butikken pizzaene ble handlet i (Coop Mega) er vel bøgdas mest populære butikk. ALLTID folk der. Men jeg skal nevne det for de som jobber der, kjenner en del av dem. Så de blir oppmerksom på det! Får det var jaggumeg ufyselig !
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment

      Working...
      X