Makan!...
Nå må jeg vente en hel uke på neste prison break....
Prison Break er evig rått ! Har aldri sett på det før, så så jeg sessong 1 og 2 på dvd til 400 ,- samla, man kan si at sessong 3 ble kjøpt kort tid etter :P
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Thomasakeli: Statoilhydro. Den opererer på Heidrun-feltet for tida, driver og stenger gamle brønner og fjerner kompletteringa i dem... Håper ikke jeg skal tilbake dit med det første, heller ut på selve Heidrun i stedet
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Aha.. Ja, det er vel mer spennende aktivitet andre steder på Heidrun? Hehe..
Jeg er HR Coordinator i Beredskapssentralen for alle operatørene som benytter Bredford Dolphin, men kan ikke såå mye om alt som skjer der ute i Nordsjøen.. Så må alltid spørre litt rundt når jeg hører om folk som jobber offshore
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Er dessverre arbeidsledig for tiden, så d blir til at man er våken utover natta dessverre, noe som er litt dumt, men men, så er jeg vel litt B menneske også, så da blir d til at man surfer bl,a her
Anbefaler de som er våken utover natten om å ta seg en titt inne på stereodelen av forumet på gatebil.no! Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge! Ikke nødvendigvis av de til tider tankeløse spørsmålene, men mer av svarene som blir gitt! Mange der inne som gir svar, som om de aldri har gjort annet enn å jobbe med bilstereo, selv om deres eget anlegg består av UScarvor og Fence Audio...
Comment