Announcement

Collapse
No announcement yet.

GOD JUL, kontoen din er tappet, Hilsen VISA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GOD JUL, kontoen din er tappet, Hilsen VISA

    stusset godt da jeg skulle betale på bensin stasjonen, og det ikke var dekning...

    Fikk lønn fredag, og det er nok til noen "tanker" for å si det slik..

    Kona hadde heldigvis med kort og kontanter selv så fikk gjort opp..

    Så ringte de fra Tag systems, Visa kortet mitt er blitt brukt i Budapest nå i natt visst.. De tagget det da alt av kroner va tatt ut i forskjellige minibanker, og la sammen 2 og 2 når jeg prøvde å betale bensin hjemme i norge med samme kort..

    Alle regninger og transaksjoner er stoppet, kort sperret og det tar 1-2 uker før jeg får nytt kort, sammen med et "reklamasjons" skjema mot Visa..

    Satan, God jævla jul folkens :/


    De mente kortet måtte være kopiert,men bruker konsekvent kun kortet i butikk, nettop pga mye skannere på minibankene senere tid..
    Virker som om de har funnet ny metode da.. FØKK!!

  • #2
    Auu, den svei, regner med at du får pengene tilbake av banken, eller?
    Men leit uansett, føler med deg
    Mvh
    Johnny Myhre

    Comment


    • #3
      Uff, det der er ille! Føler med deg jeg også. Håper det ordner seg med banken, slik at du får pengene igjen.. Poker så kjipt! Det er grunn til å være forsiktig med kortene nå for tiden. Minibanker er fy-fy for å si det slik.. Pass på folkens..!
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Er vel ikke no farlig, penger nok du Svein God Jul!
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Huffda, stakkar.. trodde ikke sånt skjedde med VISA-kort jeg..
          Trodde Mastercard var litt mer rammet.
          98' Audi A4
          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

          Comment


          • #6
            de har sporet opp til at det ble skimmet på Pumpe 1-2 ved 123 stasjonen ved sørlandssenteret...

            Pål: Joda, firmaet går godt det, skulle gjerne byttet med privat kontoen for å si det slik.. haha
            God Jul til dere også

            Ser ut til at banken kunne gi meg reserve kort de har liggende, så redder liksom julebordet til Køben nå til helga ihvertfall

            Pengene blir tilbakebetalt i løpet av neste uke sa banken når jeg ringte dem tidligere i dag ihvertfall

            Comment


            • #7
              endte med at det var i overkant av 4000 som forsvant, resten var tatt ut fra kontoen for å forhindre at de fikk mer, alt ordner seg, men f å kjipt.
              Når det dukket opp i avisen i dag står det at det er mange! fler oppover hele veien til oslo som er utsatt for det samme, nesten så det "burde" være fler her inne

              Comment


              • #8
                http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article631931.ece
                mvh Sindre Carlsen

                Comment


                • #9
                  http://www.fvn.no/fvntv/index.jsp?id=11951

                  Du Svein!

                  Du trodde ikke vi skulle gå glipp av denne?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    så deg på tvnorge nå nettopp

                    Comment

                    Working...
                    X