Announcement

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Tråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Photoshop Tråd

Jeg tenkte bare siden jeg ikke fikk vise de fine signaturene mine, at jeg kunne lage en tråd slik at alle sammen som vil vise hva de kan i Photoshop.

Og jeg er åpen for å hjelpe folk om de vil se hvordan det kan bli med glassfiber installasjon i bilen sin. Så om dere leverer bilder og hvordan dere kunne tenkt dere å hatt det seendes ut så kan jeg gjøre mitt beste til å få det til å se bra ut.

Er bare en ide jeg kaster ut på forumet, og viss det blir litt interesse så kan jeg fortsette med det. Kan også lage kasseforslag på 3D program om dere ønsker det også.

Her er et eksempel på hva jeg kan lage da. Det er Hertz Mille sub om jeg ikke tar helt feil, så kjeda meg å laga en liten hertz reklame ting

Og er det firmaer som trenger hjelp med logoer eller rett og slett privat personer så bare si ifra, jeg hjelper gjerne til jeg!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

det kunne absolutt vært en god idè.

jeg skjønner ikke noenting på photoshop så om noen som er flinke kunne simulert installasjoner, felger o.l hadde det vært konge!!
    96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
    Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
    tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

Comment

Ja det er det jeg mener at det kan være en litt god ide!
      Ting jeg kan gjøre:

-Felger
      -Installasjoner
      -Omlakkering
      -Dekaler
      -Bodykits
      -Soting av ruter
      Neonlys osv osv osv osv.
      Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by A.R View Post
        Ja det er det jeg mener at det kan være en litt god ide!
        Ting jeg kan gjøre:

-Felger
        -Installasjoner
        -Omlakkering
        -Dekaler
        -Bodykits
        -Soting av ruter
        Neonlys osv osv osv osv.
        eeey..Jeg skal omlakkeren kjerra mi, med litt sånn dekor på tror jeg. Kunne tengt meg å sett hvordan bilen ble med ny farge? Kan du fikse det til meg?
        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
          eeey..Jeg skal omlakkeren kjerra mi, med litt sånn dekor på tror jeg. Kunne tengt meg å sett hvordan bilen ble med ny farge? Kan du fikse det til meg?
          Jadda gji meg et bra bilde så skal jeg få fiksa det til deg
          Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Her er et par eksempel Tommen:

Plummerød:

Grønn:

Blå-Farge:

Kamelionfarge:

Er bare et par eksempel. Fargen ser ikke så ekte ut for at det er så lite bilde og det var svert "Pixlete" så det ser ikke optimalt ut. Heiv ikke på noen dekaler eller noe. Bare noe kjapt. Kan fikse mere om du Ønsker!
            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Er det CS 3 du bruker??

Har selv CS 2 men skjønner ikke så veldig mye... Men har jo prøvd meg litt på omlakkering og slikt. Det er et genialt program!
              Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Jeg bruker CS2, har ikke skaffa CS3 enda, kommer sikkert ikke til å skaffe det med det første! Det er rimelig enkelt å bruke. ikke noe avansert egentlig, man må bare vite hvordan man bruker redskapene i programmet.
                Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Mhm.. Har du lært al for deg sjøl, eller har du hatt en slags opplæring?? Eller har du bare skills?
                  Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Originally posted by Øyvind View Post
                    Mhm.. Har du lært al for deg sjøl, eller har du hatt en slags opplæring?? Eller har du bare skills?

Jeg har lært en del fra andre, men så har jeg på en måte "perfeksjonert" de metodene til noe jeg liker bedre. Det er MANGE måter å senke en bil på for eksempel eller sette på felger. Men jeg bruker de metodene som jeg kan best.

Det er flere sider der det er Tutorials som hjelper deg igjennom det meste. Men jeg mener man lærer best ved å teste å finne ut ting selv slik som jeg gjorde!
                    Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Du har ikke tilfeldigvis noen liker til noen Tutorials som er lette å forstå?
                      Øyvind Kalbækken

Comment

Jo jeg kan fikse en link som går til Photochopping av Biler da.
                        Tut`sene er på Engelsk men de er helt ok å forstå!

http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

Her er det mye nyttefult!
                        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

A.R, du kan jo lage deg en "signatur" og legge den som bilde øverst ved siden av navnet ditt, slik som jeg og InstallBay Hamar har. Det er jo like greit som et signaturbilde, eller?

Øyvind over her vist lagt inn bilde oxo
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                            A.R, du kan jo lage deg en "signatur" og legge den som bilde øverst ved siden av navnet ditt, slik som jeg og InstallBay Hamar har. Det er jo like greit som et signaturbilde, eller?

Øyvind over her vist lagt inn bilde oxo
                            Ja kan jo det da! Må vel prøve å fikse noe digg! Men hva:O

Syns jo det eksemplet du la ut her var knalltøft. Var du ikke med i bannerkonkurransen vi hadde?? Du ser jo ut til å ha talent for dette
                            Last edited by Bilstereosenteret.no; 25-06-2007, 00:35.
                            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Eeeey, det der ble jo knall! Skal gi deg et bilde som du kan få finne farger til. Et bilde av bilen med de felgee jeg har nå Tenker da på en ganske blå/lilla farge om du får til det?

VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
                              X