Announcement

Collapse
No announcement yet.

db bil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er Panda og CRX som er best egnet for Street klassene hvertfall.

Og til deg A.R, det finnes nok like mange hairtrick biler i Norge som i USA pr antall innbyggere. (Norge har tross alt ikke flere innbyggere enn en middels by i USA)

Du finner tross alt ikke så mange vanlige bilstereobiler på youtube vettu...

Comment

Originally posted by A.R View Post
      Jeg er jo ikke imot SQ, det er jo meget pent å høre på osv. Men det er ikke så mye andre bygg rundt om i norge som separerer seg fra mengden. Det er alltid KJEMPEDYRT utstyr sett in får å spille JÆVLA pent, ekke nå gærnt det. Men litt variasjon da!

Hva med SQL, ser ikke mange som setter 4stk 15" mille subber i en porta vegg med bare høykvalitets deler i resten av bilen.

Det er derfor jeg har egentlig bestemt meg for å separere meg fra mengden å kanskje fikse SQL eller noe så i lende:P

Det er vel egentlig det jeg mener, er i alle fall ikke imot SQ!
      USA har vel ca. 70 ganger flere innbyggere enn Norge, så for hver SQL bil du finner i Norge må du finne 70 i USA for å få like mange per innbygger, det sier vel sitt. SQL-biler egner seg jo egentlig mest for show, og siden det koster mye er det vel ikke så mange som bygger slikt. Men mener du bilen er en SQL-bil om den spiller pent og 140db da? Isåfall har vi jo noen i Norge.
      Alpine
      Audison
      Hertz
      Soundstream

Comment

Working...
      X