Tenkte faktisk litt på panda, men bilen bør jo se litt ut når jeg skal kjøre rundt med den! Men panda`n er jo sånn at den er så stygg at det bli tøft av den grunn... men får vel se hva det bli til! Vectran skal iaff bort
Tenkte faktisk litt på panda, men bilen bør jo se litt ut når jeg skal kjøre rundt med den! Men panda`n er jo sånn at den er så stygg at det bli tøft av den grunn... men får vel se hva det bli til! Vectran skal iaff bort
CRX`r er jo meget nice da! bare man gjør et par småting med de! Lag en vegg rett bak forrseta så har du det på G! eller lag fisekasser å få ting til å se ghetto ut:P
CRX`r er jo meget nice da! bare man gjør et par småting med de! Lag en vegg rett bak forrseta så har du det på G! eller lag fisekasser å få ting til å se ghetto ut:P
Vurdert å flytte til usa?
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Jeg er jo ikke imot SQ, det er jo meget pent å høre på osv. Men det er ikke så mye andre bygg rundt om i norge som separerer seg fra mengden. Det er alltid KJEMPEDYRT utstyr sett in får å spille JÆVLA pent, ekke nå gærnt det. Men litt variasjon da!
Hva med SQL, ser ikke mange som setter 4stk 15" mille subber i en porta vegg med bare høykvalitets deler i resten av bilen.
Det er derfor jeg har egentlig bestemt meg for å separere meg fra mengden å kanskje fikse SQL eller noe så i lende:P
Det er vel egentlig det jeg mener, er i alle fall ikke imot SQ!
Finnes da tonnevis av det du kaller sql biler i norge. Jeg vil egentlig kalle bilen min for det.. Og det å "herme" etter amerikanere fungerer ikke alltid her. Vi har forskjelllige biler og gjerne helt andre komponenter.
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Finnes da tonnevis av det du kaller sql biler i norge. Jeg vil egentlig kalle bilen min for det.. Og det å "herme" etter amerikanere fungerer ikke alltid her. Vi har forskjelllige biler og gjerne helt andre komponenter.
Comment