Var inne på RE Audio sin side, og titta litt på SX18. Det står det Vas: 159L. Men hvis man da skal bruke 2 stk blir det da 318L da, eller regnes dette ut på en annen måte? Blir en VELDIG stor kasse, om man må doble litrene for hver gang man dobler elementene:S Og er det noen som vet når Pål får inn dette? Lars Engen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Re Audio
Collapse
X
-
La oss se litt på det her! Annbefalt som et minimum så er det 5.5cu.ft på et ellement porta. Men optimalt så er det 8cu.ft som er 226liter. Det er forferdelig store kasser. Men man må tenke på at det er STORE elementer å. Og tenker man på dobbling. Så minimum så har du 11cu.ft som igjenn er ~311L.
I min mening så er det best å lage en vegg med 2 slike i. Tuna mellom 32hz til 35hz. I en vegg på ca 11-14cu.ft om man skal ha noe som spiller opp imot optimalt!
Eller en STOR CRX kasse med elementene opp og porten mot bakluka, Her kan man ta å "undersize" kassa litt, og hiv på litt ekstra guffe på subbene så det "kompanserer" og liten kasse. Er flere som gjør dette i U.S.A. Som for eksempel Steve Meade som har 20cu.ft på 4stk 18" Fi BTL. Og dette spiller som bare F!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Vegg er uaktuelt da denne bilen kommer til å bli brukt som familie bil med tiden..Kan liksom ikke blåse hode av ungen heller Ikke at det er noe på gang (enda) nei. Men med tiden Hehe..Aner ikke hva jeg skal gjøre med den neste bilen, frontsett er holdt av så det kjøper jeg om ikke mange dagene, eller karnsje litt ut i August. Spørs på hvilken bil det blir..VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostVegg er uaktuelt da denne bilen kommer til å bli brukt som familie bil med tiden..Kan liksom ikke blåse hode av ungen heller Ikke at det er noe på gang (enda) nei. Men med tiden Hehe..Aner ikke hva jeg skal gjøre med den neste bilen, frontsett er holdt av så det kjøper jeg om ikke mange dagene, eller karnsje litt ut i August. Spørs på hvilken bil det blir..
Men har du ikke noe imot å miste bagarsjeplass så lag en CRX kasse da! Funker fjell det.Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment