Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Dette var veldig synd. Han var for meg, verdens beste artist og har vokst opp med musikken hans så dette var litt trist.
"Han har den lengste musikkvideoen, den dyreste musikkvideo, største publikum til å se en musikkvideo, han revolusjonerte musikkbransen i 1983 med Thriller, han har den største kontrakten i musikkens historie, flest musikkrpriser en noen annen, største turneen noensinne, mestselgende artist noensinne med 750 millioner solgte album, mestselgende album noensinne Thriller 106 millioner, sterk medvirker til å bryte ned raskeskille i verden, artisten som har støttet flest veldedighetorganisasjoner 72 stk(thesilencedtruth.com)."
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
mannen har gjort mye bra for pop musikken sin del, men personlig så klarer jeg han ikke. og det går jo ikke an å høre på radio lengre da det kun er hans musikk som blir spilt. og hva er dette idiotiske med at folk plutselig skal begynne å like musikken hans ved å hamstre cdene hans? påtryne spør du meg.
Comment