Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDaudio.no - stengt i en liten periode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DDaudio.no - stengt i en liten periode

OPPDATERING:

Vi har nå fått nye avtaler på det meste og fått mange varer inn på lager i Sverige, og leveringstiden er nå blitt betraktelig redusert. I slutten av august/begynnelsen av september får vi inn en stor container spekket med helt nytt DD-utstyr for 2009.

Det er nå helt åpent for bestillinger igjen, og det bare å sende PM/Mail og/eller ringe oss på 48246019.

Med vennlig hilsen
    Henrik i DDaudio.no

Ha en fin dag videre

---------------------------------------------------------------------------

Hei!

Vi må dessverre stenge av i et par uker på det meste, da det skal gjøres mye om på avtaler rundt logistikk, lagerføring osv. Dette til forbedring av leveringstider, tilgjengelighet etc.

Alle som allerede har bestilt/betalt sine bestillinger vil naturligvis få varene som avtalt eller etter beste evne pga litt logistikktrøbbel.

Blandt annet er ikke vår adresse å finne på GPS-er, så når fraktbedriften vi bruker har kjørt seg vill i Kristiansand, har dem sjeldent ringt for å prøve å finne oss. Dette har resultert i et par dager ekstra leveringstid til våre kunder, og det er for dårlig.

Derfor stenger vi ned for bestillinger i et par uker, for å forbedre disse tingene.

Selvsagt yter vi kundeservice, og skulle noen ha noen spørsmål til allerede kjøpte produkter o.l. er det bare å ta kontakt slik som før. Det er kun bestillinger det blir stengt for.

Beklager de ulemper dette måtte medføre for noen.

Mvh
    Henrik v/
    DDaudio.no
    Last edited by DD-Henrik; 13-08-2009, 12:55.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Trudde dere sku ta ferie..... Men åssen i Hu...e klarer noen å kjøre seg vill i Kr.sand? Er jo ikke SÅ stor plass og det er jo lett å kjøre i byen... Ja ja.....

Men lykke til med "omstokkingen"....

Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Hehe, nei ikke noe ferie

GPS leder lastebilene til helt feil adresse i 90% av tilfellene. Er nok noe tull med kartene, og da blir det bare rot. Så vi prøver å ordne opp i dette etter beste evne
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

gpsen min ledet meg rett hjem til deg og røykmaskinen den!
        mvh Sindre Carlsen

Comment

De kjører seg stadig vill her også, selv om adressen ligger fint på gulesider og butikken er rett ved hovedveien inn til sentrum.
          Og ringe det skal de hvertfall IKKE gjøre, så er vel ett par ganger vi har måttet vente noen dager ekstra.

Heldigvis hender det vi kan få hentet varene våre selv og det er jo veldig gunstig

Comment

Jeg er vel en av de som fikk merke klundreriet til DHL.
            Mine 2 elementer og monoblokka var hele 2 dager ekstra i kr.sand fordi DHL ikke klarte å levere.
            Dag nr. 2 så sto det iflg. pakkesporinga at sjåføren ikke hadde mer kjøretid igjen, og det på en hel dag.
            På lastebil så vil dette si at han brukte min. 2x4,5timer på å lete seg fram fra terminalen og opp til Henrik.
            DET kalles tåpeligheter fra et så stort selskap som faktisk har en stor nok terminal i kr.sand!

Men, etter at Henrik sendte taxi ned til terminalen etter varene mine, så kom de også fort
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Working...
            X