Fikk mitt Max Power-blad i posten i går.
Som vanlig åpnet jeg det med en gang, og bladde ivrig gjennom sidene.
I det bladet nærmet seg slutten, ble jeg bare mer og mer skuffa, for jeg visste at det snart ikke er mer å se, for denne gang
MEN!
Snart ser jeg noen bilder fra treffet i Molde, det var jo litt fun, for "der var jo jeg", tenkte jeg..
Så ser jeg noen damer (babes) *kremt*, som jeg også kjente igjen fra den dagen
"hmm.." tenkte jeg, "jeg sto jo ganske nær noen av de jentene der, da de "vasket" en bil"..
Å jo da, der ser jeg plutselig meg, fyllesyk og jævlig, står å sikler på damer som, ja, "vasker" bil..
Dette syntes jo jeg var litt moro såklart, er ikke hver dag jeg er i sånne blad
Men-men, jeg kunne ikke la et bilde av meg selv få stoppe meg fra å lese videre, så jeg bladde til neste side.. Enda mer babes som viser pupper og solbriller, og, hva faen, enda et bilde av meg? Ja, riktig! TO bilder av meg i Max Power?! Enda mer moro!
Så, i dag skule jeg, stolt og fornøyd vise dette til bruttern.. Ingen som trodde meg først, men ok
Jeg: "der står jeg, og på neste side her"
Bruttern: "få se på første bildet igjen"
Jeg: "ehh.. der er jeg faktisk på enda et bilde ser jeg"
Bruttern: "haha"
jo da, Max Power redaksjonen har visst funnet ut at jeg, ja JEG, er en så pen kar, at jeg kan asosieres med babes, biler og bilstereo, på hele TRE bilder i deres blad!
Haha, dette var litt lattis, spør du meg
Til Max Power: For flere modeloppdrag, ta kontakt..
hehehe
Som vanlig åpnet jeg det med en gang, og bladde ivrig gjennom sidene.
I det bladet nærmet seg slutten, ble jeg bare mer og mer skuffa, for jeg visste at det snart ikke er mer å se, for denne gang
MEN!
Snart ser jeg noen bilder fra treffet i Molde, det var jo litt fun, for "der var jo jeg", tenkte jeg..
Så ser jeg noen damer (babes) *kremt*, som jeg også kjente igjen fra den dagen
"hmm.." tenkte jeg, "jeg sto jo ganske nær noen av de jentene der, da de "vasket" en bil"..
Å jo da, der ser jeg plutselig meg, fyllesyk og jævlig, står å sikler på damer som, ja, "vasker" bil..
Dette syntes jo jeg var litt moro såklart, er ikke hver dag jeg er i sånne blad
Men-men, jeg kunne ikke la et bilde av meg selv få stoppe meg fra å lese videre, så jeg bladde til neste side.. Enda mer babes som viser pupper og solbriller, og, hva faen, enda et bilde av meg? Ja, riktig! TO bilder av meg i Max Power?! Enda mer moro!
Så, i dag skule jeg, stolt og fornøyd vise dette til bruttern.. Ingen som trodde meg først, men ok
Jeg: "der står jeg, og på neste side her"
Bruttern: "få se på første bildet igjen"
Jeg: "ehh.. der er jeg faktisk på enda et bilde ser jeg"
Bruttern: "haha"
jo da, Max Power redaksjonen har visst funnet ut at jeg, ja JEG, er en så pen kar, at jeg kan asosieres med babes, biler og bilstereo, på hele TRE bilder i deres blad!
Haha, dette var litt lattis, spør du meg
Til Max Power: For flere modeloppdrag, ta kontakt..
hehehe
Comment