Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynavoice ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dynavoice ?

Har akkurat bestilt meg en YAMAHA RXV765B sorround reciver. Tenkte jeg skulle kjøpe meg høyttalere til denne og har sett litt på Dynavoice.
    Lurte på om noen av dere har erfaring med dette merke?
    Tenker spesielt på F6/F6 EX og M65/M65 EX.

kommer jo veldig bra ut i tester. blir jo ofte sammelignet med mye dyrere merker, så tror nok du får mye for pengene

Comment

Prøv heller å finn deg noe brukt.
      Har hørt f6 og man får jo hva man betaler for. Ikke mye å skryte av imo.
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Ser at de selger Xtz også. Er dette på samme nivå som Dynavoice? (Tenker på den billigste serien til Xtz.)

Comment

Min bror har Dynavoice F6 og dem spiller meget bra til prisen. Tror ikke du får noe bedre for lappen en dem

http://www.lydogbilde.no/index.php?c...91&testid=1936
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Jeg ville ha satset på brukt, Patos foreksempel Men har lest at de gamle seriene er mer pentspillende en de nye?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18339062

Comment

Patos er vel lagt ned det? Men ja, de gamle modellene er meget gode. De nye også men er vel lagt mer i design på de nye kanskje?
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

M65 spiller helt greit, har de selv. litt flat diskant men ellers ok. Har hørt flere har byttet til seas diskant og da har det spilt rått...
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

Comment

Originally posted by Runek View Post
                  M65 spiller helt greit, har de selv. litt flat diskant men ellers ok. Har hørt flere har byttet til seas diskant og da har det spilt rått...
                  Har du hørt Ex versjonen?

Comment

Er EX jeg har...
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

Comment

De er fri for Dynavoice M-65 EX 5.0 hos sorround.no og det kunne ta 2-3mnd før de fikk dem på lager igjen
                      Har dere noen andre forslag på høyttalersett?

Comment

sikkert mangen som kan komme med forslag, men ett budsjett er jo greit å gå ut ifra.

Comment

5-6tusen var det jeg hadde tenkt å bruke
                          Så hos Dynabel at de selger sorroudsett av merke Magnat.
                          Noen som har hørt dette?

Comment

Har fått meg B&W 2004 i front. Har også bestilt meg Magnat Supreme C250 Senterhøyttaler og Magnat Supreme 200 Bokhylle/Bakhøyttaler hos Dynabel. Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg Dynavoice, men orket ikke vente lenger på tilbakemelding fra sorround.no
                            Gleder meg ivertfall på å prøve Magnat

Comment

Working...
                            X