Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDaudio.no - Oppdateringer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by J.T. View Post
    Kan ikke du hjelpe han med det da Legatia? Virker som om du har kunnskapene på plass
    Hadde jeg hatt tid så..
    Overtid hver dag på jobb, eksamen om noen uker i tillegg til at jeg flyr til kina på søndag.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Ja ser den Henrik Men du må for all del ikke bytte ut alt blått med rødt Hadde kanskje holdt masse og fått en litt lysere bakgrunnsfarge over hele fjøla? Ikke vet jeg

Men du er absolutt i siget på tur frem mot ei veldig god side

Legatia: Hehe, ser den ja, noe hektisk for de fleste om dagen
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Ble mye bedre det

Comment

Ja ser den Henrik Men du må for all del ikke bytte ut alt blått med rødt Hadde kanskje holdt masse og fått en litt lysere bakgrunnsfarge over hele fjøla? Ikke vet jeg

Men du er absolutt i siget på tur frem mot ei veldig god side

Legatia: Hehe, ser den ja, noe hektisk for de fleste om dagen
          Ja mulig det ja. Får trikse og mikse litt når det blir tid så ser jeg hvordan det blir

Originally posted by Stianuno View Post
          Ble mye bedre det
          Takk for det Håper de fleste blir mer fornøyd. Selvsagt er det ikke en mye bra side i forhold til mange andre, men det kommer seg litt og litt hvertfall

EDIT: Er hvertfall mye mer fornøyd med de nye tabellene for "forsterkere" og "høyttalere" enn slik det var før. Så jo helt elendig ut, men som sagt, hjelper når man får lært bittelitt mer om webdesign
          Last edited by DD-Henrik; 08-09-2009, 22:01.
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Som sagt før; Du er på tur mot en veldig god side, og fortsetter det sånn framover så blir ting bra til slutt
            Jeg forventer ikke at ting skal skje over natta, da jeg vet at det er umulig

Og ja, tabelloppsettet er langt bedre nå enn det var
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

mulighet for å få sortert forsterkerne etter samma metode som subber?
              tenkte på egen kategori for monoblokk, 2kanaler, 4kanaler osv.

blir litt lettere å finne akkurat det man skal ha da:P
              mvh Sindre Carlsen

Comment

Som sagt før; Du er på tur mot en veldig god side, og fortsetter det sånn framover så blir ting bra til slutt
                Jeg forventer ikke at ting skal skje over natta, da jeg vet at det er umulig

Og ja, tabelloppsettet er langt bedre nå enn det var
                Takk takk Alltid gøy å høre at ting er blitt bedre

Ja TTT i slike tilfeller som dette, men får se etterhvert

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by sicarlse View Post
                  mulighet for å få sortert forsterkerne etter samma metode som subber?
                  tenkte på egen kategori for monoblokk, 2kanaler, 4kanaler osv.

blir litt lettere å finne akkurat det man skal ha da:P
                  Ja det er jo sant. Men vil jo kanskje se litt rart ut når vi ikke har flere enn 13 forsterkere totalt, og det er inkludert rørforsterkeren og M4 til 30 og 20 lapper. Men skal prøve en skisse for det når jeg har tid så ser jeg hvordan det blir. Takk for forslaget

Comment

Da har jeg oppdatert igjen med forsterkere sortert etter Monoblokk, 2 og 4 kanalere

DDaudio.no's produkter

Ble vel kanskje litt bedre dette ja. Lettere å finne frem. Takk sindre
                    Last edited by DD-Henrik; 17-09-2009, 00:58.

Comment

lookin good ;D
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Originally posted by evensvee View Post
                        lookin good ;D
                        Thanx. Føler selv at det hvertfall har blitt LITT bedre nå så er jo godt at folk liker det

Comment

Hei!

Vil da gjerne meddele at DDaudio.no er ferdig oppdatert. Ny oppdatering blir nettbutikk i senere tid.

Alle subber er oppdatert med nye bilder for slik alle subwooferne ser ut med det nye utseende for 2009 og de nye motorene

Gå gjerne inn på www.DDaudio.no -> Produkter -> Subwoofer for å sjekke ut de nye elementene. Dem er virkelig blitt lekre

Comment

Gratulerer med en vellykket og GOD oppdatering!

Likte litt det nye designet også, men jeg er kanskje litt for glad i svart, for jeg er faktisk glad for at mine 1512 er svarte
                            Men det er meg.

Ellers så gleder jeg meg til nettbutikken kommer på plass senere, vil og gjøre siden mye mer attraktiv i tillegg
                            (Selvom det å handle med deg via mail/sms/pm/tlf aldri har vært noe problem! )

Comment

1512 er da svart enda? jeg ser ikke noe forskjell vertfall...........

Comment

Dem ser litt mørkere og glattere ut, samt at de har fått nye oppheng som øker slaglengden

Alle som har kjøpt utstyr av oss etter mai i år har fått 2009 modeller når det gjelder subwoofere

EDIT: Nå har jeg sortert høyttalere mellom 2Way og Coax samt gjort det litt lettere å skille menyene fra hverandre. Håper det ble bra

Har også opprettet et Marked. Sjekk det ut her

Info og spec's er også oppdatert med flere parametre etc. for alle DD-elementer!
                                Last edited by DD-Henrik; 17-09-2009, 03:07.

Comment

Working...
                                X