fehiagbvanveb
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lakke bilen min?
Collapse
X
-
høres ut som en kul farge, hva merke er lakken??Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Originally posted by InstallBay View Posthøres ut som en kul farge, hva merke er lakken??
Tror den blir veldig bra!
Husker ikke hva den heter, men det skal jeg sjekke opp (ble nysgjerig på det selv)
Fargen ser nesten litt slik ut, bare at jeg har gull også, samt at den er litt mer blå i fargen bak der, og mindre lilla:
http://bsbildeler.no/butikk/visbilde...=OPTIFST25.jpg
Er samme bil og forestenMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Dette kan jeg gi deg svar på! Kenneth Svinsås, jobber til Fosen Billakkering. Han som lakka bilen min. Tok 6000,- inkl lakk og klarlakk hos meg, så regner med rundt 3000,- uten lakk til deg, Roy. Kan høre med ham imorgen..Men når du leverer bilen, så må den være klar til lakkering, ikke noe forarbeid, hvis du skal ha det til den prisen. Sinnsykt dyktig mann..VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDette kan jeg gi deg svar på! Kenneth Svinsås, jobber til Fosen Billakkering. Han som lakka bilen min. Tok 6000,- inkl lakk og klarlakk hos meg, så regner med rundt 3000,- uten lakk til deg, Roy. Kan høre med ham imorgen..Men når du leverer bilen, så må den være klar til lakkering, ikke noe forarbeid, hvis du skal ha det til den prisen. Sinnsykt dyktig mann..
Satt å venta på at du skulle si akkurat noe sånt!!
Men at det skulle være så billig, det kunne jeg bare drømme om!:O
Snakk med han i morgen du, så gir du meg beskjed, ok?
Men hjelper du meg med grunnarbeid da? Du fikk det til bra på Vectran, så du kan i det minste gi meg noen tips om hvordan jeg gjør det?Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
Comment