Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygging av arbeidsbod - Forslag og innspill?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veldig viktig ting: Førstehjelps-skrin
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by epifant View Post
      En 3D-printer hadde vært veldig koselig å ha stående i et sånt drømmeverksted

"2 sek, skal bare skrive ut noen nye dørsider"
      Hihi! Rart du måtte nevne akkurat DET da

Originally posted by DDaudio.no View Post
      Hehe, og så trenger du boksesekk hvis du ligner de fleste andre av oss her inne. Ellers blir det 75% banning og 25% jobb
      Bare henge Thomas opp i en hyssing så har jeg noe å daske på veitu

Originally posted by Crazytaxi View Post
      Veldig viktig ting: Førstehjelps-skrin
      Ja noe som er litt i umiddelbar nærhet kan være greit det altså

Tenkte jeg skulle prøve å slenge ut en grafisk fremstilling av hvordan boden er tenkt hittil. Får se om mine SketchUp-kunnskaper holder mål!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
        Bare henge Thomas opp i en hyssing så har jeg noe å daske på veitu
        Fikk ett HELT FEIL bilde på netthinna her nå!

Dette ble litt for Audiocore!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by DDaudio.no View Post
          En Tivoli radio
          haha... en meget bra mekke verksted med sikte på SQ i bilen med en elendig Tivoli radio? ja- det står i stil... heller en ontlig stereo anlegg, gjerne noe med litt watt men helst kvalitet enn kvantitet...

daske thomas? vi mente "slå ihjel en sekk" -ikke "koss med thomas"

men alarm burde være pri nr 1... dask thomas og spør han
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

La ved en liten skisse over lokaler vs. boden som skal inn.
            Attached Files
            Mvh Tony

Comment

Originally posted by epifant View Post
              En 3D-printer hadde vært veldig koselig å ha stående i et sånt drømmeverksted

"2 sek, skal bare skrive ut noen nye dørsider"
              Det har vi på jobben, dog ikke som printer i DEN skalaen ;D
              Mye moro man kan lage der gitt..
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Dette ville jeg har hatt på min arbeidsbod om jeg hadde et ganske åpent budsjett:
                http://www.gustavsenas.no/default.pl...954&pageId=822
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
                  Dette ville jeg har hatt på min arbeidsbod om jeg hadde et ganske åpent budsjett:
                  http://www.gustavsenas.no/default.pl...954&pageId=822
                  Hmm... snasent det! Synd den koster LITT

Fikk et forslag av 'thomasekeli' her om å kanskje plassere døra på kortsiden mot venstre på den tegningen. Kunne vært noe det altså. Skal lage en hems over denne boden og mulig trappa kommer litt i veien. Vi får se.

Føler på en måte jeg har fått med alt her jeg. Problemet er at det ALLTID er noe man skulle ønske man hadde når man står der om et års tid midt oppe i noe, akkurat slike ting jeg vil prøve å unngå
                  Mvh Tony

Comment

Føler på en måte jeg har fått med alt her jeg. Problemet er at det ALLTID er noe man skulle ønske man hadde når man står der om et års tid midt oppe i noe, akkurat slike ting jeg vil prøve å unngå
                    Da kan du jo bygge det modulbasert, så du kan forandre på ting, uten og ødelegge dem
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]

Comment

Da kan du jo bygge det modulbasert, så du kan forandre på ting, uten og ødelegge dem
                      Sier noe der! Men får se hvor mye krefter jeg gidder å legge i akkurat DET evt
                      Mvh Tony

Comment

Sier noe der! Men får se hvor mye krefter jeg gidder å legge i akkurat DET evt
                        Leker ikke arbeidsbod gjør vi vel? :P
                        Kom igjen nå.. blod, svette, tårer og penger skal ofres.. hehe

Comment

Blod, svette og tårer er jeg flink på, og det VET du Spesielt blod!

*sjekke ut hva jeg trenger for å lage en polyesterdispenser*
                          Mvh Tony

Comment

Blod, svette og tårer er jeg flink på, og det VET du Spesielt blod!

*sjekke ut hva jeg trenger for å lage en polyesterdispenser*
                            Oh YES..
                            Trenger vel kanskje plasterdispenser også da.. :P

Polyesterdispenser:
                            Man tager et 200l oljefat med tappekran, og voilá.. ferdig hehe..
                            Kanskje moddes med vindu for nivåvisning.. litt kjett og gå tomt for polyester midt i dørtrekk-støpinga.. :P

Comment

Oh YES..
                              Trenger vel kanskje plasterdispenser også da.. :P

Polyesterdispenser:
                              Man tager et 200l oljefat med tappekran, og voilá.. ferdig hehe..
                              Kanskje moddes med vindu for nivåvisning.. litt kjett og gå tomt for polyester midt i dørtrekk-støpinga.. :P
                              Trenger ikke plasterdispenser, men en egen liten legevaktkrok hadde gjort seg... Da kunne man hatt ett par snasne sykepleiere også...
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                                Trenger ikke plasterdispenser, men en egen liten legevaktkrok hadde gjort seg... Da kunne man hatt ett par snasne sykepleiere også...
                                Mmmm... *sikle*! Har jo på en måte ei "tilgjengelig" da

Har o'btw tegna litt igjen. Denne gang et lite skap som skal inneholde Polyesterdispenser som heller rett ned i et beger, doseringsflaske og rørepinner lett tilgjengelig rett ved siden av.
                                Attached Files
                                Mvh Tony

Comment

Working...
                                X