Lurer på om jeg skal ta turen hvis ikke kjerringa kalver Men med svigers på Lista og sykehus i flekkefjord/stavanger/kr.sand Så kan vi fint svinge innom der
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Ja. El så skal jeg ha flatt gulv baki der så kan bygge en kasse med 1x12" el noe.. som jeg kan hive i når det er konkuranser Men kunne vært artig å testet DD bassen i porta kasse ja...
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Ser ut til å komme en del folk
Håper alle deltar i Bass Race også, og det blir muligens Psychlone konkurranse også. Så her må man bare kaste seg uti det og prøve!
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Jeg prøver å få med svigerinna i bassrace, men kan være hu vil prøve litt utenom konkuransen hvis du har mulighet for å se hva det går ut på?
Fått porten i kassa men tok seff. ikke høyde for konen inni kassa så den utgikk pr.nå. Men høyt spiller det nå i forhold til den lukka varianten...
Kan seff stille i alt for å være fyllmasse
Comment