Greia er at dB Drag Racing har egentlig ingen "pause" iløpet av ett år, men i januar/februar så har ALLTID regelforandringer kommet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nye klasser for 2008
Collapse
X
-
Originally posted by InstallBay View PostJa, men er det lov med 2 forsterkere i noen street klasser lenger da? Syns Street alltid har vært det kuleste klassene, men smak og behag...
Og 4 stk linka forsterkere i street c...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
Du må se her, Extreme er for lite til å ha en hel masse klasser.....
Slik det ser ut nå forlater mange sporten i de høye klassene. Og i mange land er det disse karene som sitter på mye kunnskap og gjerne hjelper andre.
Og i mange land er det slik at de som deltar i Extreme er et vennegjeng og de har biler i forskjellige klasser. Nå blir det gjerne slik at de ser poenget i å konkurrere mot hverandre siden de før har hjulpet hverandre. Så da blir mange borte..
Hvorfor ikke bare ha for eksempel EXT1, EXT2 og EXT3+. 3+ siden det sjelden lønnes å øke når man har tre heftige 18" i et begrenset område.
Det er blitt fjernet 5(?) klasser og det har kommet en ny der man ikke engang kan stille i finalen.
Kanskje jeg ikke er glad i forandringer, men er noe med forandringene i EXT jeg ikke liker, selv om jeg ikke deltar derJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Da ser jeg ikke poenget med endringen i street a, men menMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Greia er at Wayne ville ned i 8 klasser, det ble 9 + Freestyle som er en kopi av vår Mini Street Try it.
Jeg forstår at noen mener det er tull å fjerne "så mange" Extreme klasser, men greia er at vi kan ikke ha klasser der det er 1 eller 2 deltagere, bare fordi at de som deltar er en vennegjeng... Vi har gjort flere forandringer i Extreme opp igjennom årene som DELTAGERNE selv har villet, men det har ikke blitt flere deltagere, det har blitt FÆRRE, det er det vanskelig å forklare for Wayne.... For eksempel så har Extreme 1 blitt så avansert at ingen bygger biler der, fordi det spilles 180 dB... Nå skilles Extreme i en "enkel" klasse og en "high end" klasse for å si det sånn....Tor S Aamodt.
Comment
-
Originally posted by Tor Steinar Aamodt View PostGreia er at Wayne ville ned i 8 klasser, det ble 9 + Freestyle som er en kopi av vår Mini Street Try it.
Jeg forstår at noen mener det er tull å fjerne "så mange" Extreme klasser, men greia er at vi kan ikke ha klasser der det er 1 eller 2 deltagere, bare fordi at de som deltar er en vennegjeng... Vi har gjort flere forandringer i Extreme opp igjennom årene som DELTAGERNE selv har villet, men det har ikke blitt flere deltagere, det har blitt FÆRRE, det er det vanskelig å forklare for Wayne.... For eksempel så har Extreme 1 blitt så avansert at ingen bygger biler der, fordi det spilles 180 dB... Nå skilles Extreme i en "enkel" klasse og en "high end" klasse for å si det sånn....Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Nei, jeg tror faktisk at det blir flere deltagere i Extreme, i Extreme unlimited kan det hende det blir litt nedgang, men så kommer det til å stabilisere seg....
Vi må også huske på at bilstereomarkedet har forandret seg stort, spesielt i USA, for noen år tilbake var jo nesten 80% av deltagerne i Extreme og SS, men dette er ikke tilfelle lengre, mange bilstereobutikker i USA har gått fløyten og det er mindre penger blant leverandørene, dette gjør at det er nesten ingen som er sponset lengre... Derfor ser vi færre og færre Extreme biler. Det er jo også påvist opptil flere ganger at det ikke kommer ann på hvor mye utstyr som blir brukt, så en Extreme 1 bil har jo like stor sjanse til å vinne som en Extreme 5+ bil....
Vi skulle egentlig komme opp med en helt ny divisjon nå til 2008 sesongen, men det utsatte vi til 2009 fordi vi ikke fant noen løsning som alle ville være med på...
For eksempel:
At det er 3-4 Extreme biler i finland (som konkurrerer seriøst), 0 i Sverige, 1 eller 2 i Norge og 1 eller 2 i Danmark gjør ikke at vi kan ha 4 Extreme klasser. da er det jo en klasse til hver...
Extreme er bilstereoen formel1 blir det sagt, hvor mange klasser er det i F1...
Det er jo omtrent like mange førere i F1 som det er seriøse deltagere i Extreme i verden.Tor S Aamodt.
Comment
-
Etter stort RAMASKRIK Så har vi endret litt på klassene igjen, men nå er de "spikret" for 2008.
Legg merke til endel forandringer i Street, blant annet så er det ikke lov til å bruke såkalte "multicells" batterier...
http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2008/matrix08e.htmlTor S Aamodt.
Comment
Comment