De merkene jeg har sett som har spillt høyest og satt mest rekorder de siste årene.( Da tenker jeg på Nasjonale, europarekorder og verdensrekorder.)
Subwoofere :
Atomic
American bass
Cactus sound
DD
Fi
t3
Re
Memphis caraudio
Shooker
Gz
Kicker
Og i ekstreme klassene funker også Pioneer wooferene bra...
Det er sikker flere heftige woofere også, men dette var de jeg kom på i farten som har satt mange rekorder...
Forsterkere som jeg kommer på i farten.( med rekorder osv)
Men da det kommer til Dbdragracing, så er utstyret viktig... men det er vell så viktig at ting inni bilen stemmer... som f.eks kassa..demping.. tilstrekkelig med strøm osv osv osv...
ok
har sett noen av klippene av TC-Sounds/subbene..(tror de var d merket) de spillte veldig bra klarte å ødelegge ruta:P å taket for fram å tebake:P
arti å se på;D
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\ Mvh
Rune Kvaal
Nå er vel ikke Audiopulse spesielt kjente innen db-drag, da det vel er så å si helt nytt.
TC-Sounds derimot
Skulle hive meg med på den jeg også! Audiopulse er jo et helt nytt merke! Har sett 2 stykker som bruker det på forum osv nå. Og tviler på at folk har blitt med i DB drag med de utenfor sessongen! Om dere er med på den!
Men TC Sounds derimot. Det har vel vært mest bassrace egentlig! De sier jo at LMS og LMS Ultra har en god del SQ i seg også!
Comment