Announcement
Collapse
No announcement yet.
db-drag i Rindal 05.07.08
Collapse
X
-
Skal bli bra dette, fest etterpå og eller?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostSkal bli bra dette, fest etterpå og eller?
Det er pub ca 100m fra dB-dragen og en go gammeldags bygde fest på et grenda hus! (fjortisfest)Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostSelfølgelig! Altså, det er Rindal det er snakk om her
Det er pub ca 100m fra dB-dragen og en go gammeldags bygde fest på et grenda hus! (fjortisfest)
Høres bra ut, fjortisfester er geniale, så mye arti å flira av på slike fester, nykonfer som skal drikke seg pærings på 2.5 utvanna pils! Storartet!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Kjempehelg i Rindal1 !
Tror dette kan bli ei kjempe helg jeg jon ola og jonny
Dere er gode til å skaffe sponsorer synes jeg.......... men dere er vel enda bedre på å lage fest trur faen med jeg skal ta me ei lang helg i rindalen e
Bare litt synn jeg må spille med reserve dB bilen
ER kjempe førnøyd vist e bekker 145
Men det viktigste er å delta........og ikke minst å komme sterkere tilbake.sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
Web :www.ulvundsbilstereo.no
Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo
Comment
-
Tror det kan bli bedre oppmøte enn i fjord! Håper det i alle fall, var greit da å, men var ikke så mange der EGENTLIG!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostTror det kan bli bedre oppmøte enn i fjord! Håper det i alle fall, var greit da å, men var ikke så mange der EGENTLIG!Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View Postja, vi håper på flere deltagere enn i fjor. Da var det 21 biler, det er jo ganske bra det daPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Vi har nå fått inn ekstra premier for ca 40000,-!
Og det blir penge premier!
Det er selfølgelig gratis for førstegangs deltagende, så her er det bare og stille opp!Ingen ting og tape!
Det er mellt kanon vær med oppimot 30 grader, så vi håper på stort oppmøte med både deltagere og publikum!
Takker nok en gang våre sponsorer!
Sponsorene er:
Eltek
ICE Audio
Audiocom
Autohifi
Installbay
Pioneer
Turtle wax
Polaris normøreJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Gleder meg jeg nå, hvor mye er det for å delta? 250?
Og om man aldri har prøvd bassrace før, er det gratis?:SPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostGleder meg jeg nå, hvor mye er det for å delta? 250?
Og om man aldri har prøvd bassrace før, er det gratis?:SJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by OpelPower View Post40.000,- i ekstra premier
Hadde vert morsomt å deltatt og prøvd db-drag en gang, og ikke minst fått målt hva jeg spilte..
Synd det er så langt fra OsloJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostVi her "oppe" kjører til oslo på konkuranser flere ganer i året, turen tar bare 6 timer. Så det er bare og kjøre en tur detJørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by OpelPower View PostDet hadde vert i til vurdering vis det ikke hadde vert får at jeg skal kjøre bilen på rudskogen på fredag og lørdag..Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment