Originally posted by OpelPower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stor "takk" til EMMA
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Originally posted by OpelPower View PostHva med den stygge blå bilen med grå frontfanger, skilter fra 2007, uten bakfanger, alt av interiør rivd ut av bilen, osv.... Den sto uten får emma bussen, den så jo vere ut en alle bilene på db-dragen!... Folka som sto i kø utenfor porten lurte på om man virkelig fikk vrak-pant får biler inne i motorparken.. HAHA Det er virkelig ikke grunn til å ha vrak parkert på gokart banen!
Jeg var en av de 10 som sto utenfor porten og ville grise banke han på grunn av at han snæik i køen,
SKAFF DEG FOLKESKIKK MAN!!!..sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Jeanette, se på dette som første advarsel.
Sett deg inn i tingene før du rakker ned på ett helt Community med folk som legger masse arbeid i bilene sine, for å nå sitt mål, å spille høyt.
Og du Opel-power, om du får din bil til å lyde 5/10 del av Tony sin, sånn som den ser ut nå, så skal du se deg jævlig fornøyd.
Ikke Skue hunden på hårene er det noe som heter.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostEr du helt FJØS egentlig. Tror du det ligger mye arbeide bak en dB bil egentlig. Mere enn du noen gang klarer å begripe. Er du vettug nok lar du dette være din siste post i denne seksjonen før du dommer deg ut mere.
Slik som neptyr sier vær saklige, er ikke sikkert jeg er det nå men når jeg ser slike kommentarer blir jeg ildsk!
Kjenner selv folk som holder på med dette, og kommet et godt stykke. Og de har faktisk ikke brukt flere år på å bygge bilene sine. Sånn som visse andre har gjort.
Comment
-
Originally posted by Jeanette View PostSier nøyaktig hva jeg mener i denne tråden. Hvis administratorer syns det er usaklig, så blir jeg kicket. Men jeg blir til jeg blir kasta ut.
Kjenner selv folk som holder på med dette, og kommet et godt stykke. Og de har faktisk ikke brukt flere år på å bygge bilene sine. Sånn som visse andre har gjort.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by Jeanette View PostVel, sa ikke at jeg absolutt skulle slå de, men sa at jeg skulle konkurrert mot de.
Hallo.. De bilene ser som sagt ikke ut. Kan hende det er lagt i jobb i de bilene, men hvor det synes?? det er for meg en gåte. Spille høyt så bilen rister? Vel,det er noe de fleste kan. Sorry meg. Snakk om mange nok elementer, og nok forsterkere. Dra ledninger tror jeg til og med lillesøstern klarer, så kunne sikkert hjulpet meg. MEN. Jeg har ingen bil jeg har lyst til å dra på utstilling med? Grunn? Jeg syns ikke skraphauger har noe å gjøre på sånne arrangementer...
Jeg synes du skal prøve i en db klasse å sto for de teite utsagnene dine. slår du team re-loud i street A (noe som innebærer 1x 12" eller 2 x 10" og en forsterker og et batteri) og om du klarer å slå dem skal jeg egenhendig betale deg 1000,- regner med at faktisk flere blir med på spleiselag på dette veddemålet
Ps! du skal få lov til å polere bilen din før konk. så du slipper å drite deg ut mer en maksimalt.
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostDu må bare si hva du mener, men å rakke så jævlig ned på en konkurransegren, når du ikke aner hva det dreier seg om engang, det kan du la vær.
På dette forumet er det som sagt en god del som driver med dette med flere års erfaring. Å begynne å slenge dritt leder ikke noen plass enn irritasjon. Om du skal være usakelig kan du lik så godt melde deg inn på Bilformet å bilstereoforumet deres der slike kommentarer antageligvis hører hjemme!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Jeanette View PostSier nøyaktig hva jeg mener i denne tråden. Hvis administratorer syns det er usaklig, så blir jeg kicket. Men jeg blir til jeg blir kasta ut.
Kjenner selv folk som holder på med dette, og kommet et godt stykke. Og de har faktisk ikke brukt flere år på å bygge bilene sine. Sånn som visse andre har gjort.
Og bare sånn til info, prismessig sett siden du sa at felgene var mer verdt..
Strømkabler i flere av disse pandaene som du sikter til koster over 10 000kr
batteriene koster fra 4000-10 000kr stk.
forsterkerene fra 8000 til 25 000kr stk.
subwoofere fra 3000 til 10 000kr stk.
Som nevnt så har du tydeligvis ikke fått med deg at dB-drag kan være like komplisert om ikke mer enn EMMA, byggmessig.
Comment
-
Den er da i allefall blank ikke noe galt i panda veit du.
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostDu vet den "stygge blå bilen" antageligvis spiller bedre og blir bygd bedre enn du noen gang kommer til å få til.
Den gangen jeg virkelig legger innsats å få fin lyd i bilen, så har du en tilatelse til å skyte meg...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by OpelPower View PostAt den spiller greit skal jeg ikke si noe på, men den så ikke ut i fårhold til du andre bilene på emma..... Et prosjekt hører hjemme i garasjen vil jeg på stå...
Den gangen jeg virkelig legger innsats å få fin lyd i bilen, så har du en tilatelse til å skyte meg...
LITT kjedelig å måtte rive halve bilen når du er ferdig, fordi det egentlig var ræva, og du VET du kunne fiksa halvparten av det om du bare hadde fått tips og hjelp...Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by klovnster View PostOpelPower, er mandig å ville grisebanke folk ass
bring it on..
Når du står i kø fra 7.20 til 12.30 og beveger deg 20 meter uten for porten på rudskogen, da skal jeg love deg at du hadde blit irritert når noen sniker forbi deg....
Det sto folk foran han med drifte bil med 600hk som jeg synnes hadde mye større prioritet enn den prosjekt bilen...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
Comment