Hvem skal på konk. på Våler 10-12/7 ??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
gatebil
Collapse
X
-
Kommer og deltar for fun med Suburbanen hvis jeg klarer å ha den ferdig innen daTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
kommer hvis det kommer på termpro og hvis det blir premieutdeling FOR FINALEN I FJORLast edited by ESPEN KAAL; 04-07-2009, 11:04.NORSK MESTER SS 1-2 2008
NORSK MESTER STREET MAX 2009
Comment
-
Alle konkurranser som avholdes i dB drag regi i Norge skal jo være poeng givende. At de ikke er på termpro kan skyldes oppdateringer?
Men har planer om å stikke innom med "kjenningen" kanskje i lettere modifisert regi.
Comment
-
Hvis du er tilstede, hvilket jeg håper , da kommer jeg vel alle, men vet aldri hva som skjer.
Comment
-
vet ikke hvordan det er med dere DB drag folk men alle EMMA bilene måtte stå INNE på område fra fredag til søndag etter pålegg fra Gatebil. Måtte komme fredag før tolv.Last edited by biffen071278; 04-07-2009, 16:10.Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
-
ang EMMA så tror jeg man kunne få ut bilene etter stengetid, men de måtte stå på området hele dagen, problemet med f.eks dB-drag og sikkert enkelte EMMA eventer er vel at deltakere stikker før "showet" er over..
Jeg skal oppover, men skal nok ikke delta på noe tror jeg da bilen min skal stilles ut ved standen til Audiocom.
Comment
Comment