Announcement

Collapse
No announcement yet.

dB-dragracing Franchise 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Men kjenner vi Nils rett, blir det vel ikke veldig få han arrangerer
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by bjaa View Post
      Røddig, prøvde å logge inn nå.. Stod at medlemskapet mitt var gått ut, litt dumt å betalt 1200 kroner for ingenting vell?
      Det er kjipt ja, men det må du nesten ta opp med de du har betalt til

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
        Men kjenner vi Nils rett, blir det vel ikke veldig få han arrangerer
        Vi håper å få til endel konker ut resten av sesongen ja, men alt avhenger egentlig av sponsorene så skal ta en prat med de som kommer med stand på Gatebil hvertfall

Den nye nettsiden er snart klar og blir vel public til uka tenker jeg på ny adresse. www.lydtrykk.no

Comment

Bra Nils Petter at du fikk overta... Lykke til....

Litt info til de som maser:
          Premiene fra NM vil bli sendt ut så snart vi har fått premiene (Vi sliter med å få tak i de som lager de, som ikke er så lett... !!)
          Medlemskapene for 2009 vet vi enda ikke hva vi skal gjøre med, en ting som er sikkert er at NBMF har ikke penger til å tilbakebetale det.

Til slutt:
          Jeg har massevis av kjempegode minner fra konkurransene og dere deltagere, men nå syntes jeg at nok var nok.

Jeg har holdt på med dB Drag Racing i ca 10 år, og engang i fjor, så mistet jeg fullstendig inspirasjonen, dette har skjedd på slutten av året i 3-4 år, men jeg har funnet tilbake til inspirasjonen når våren har kommet, men den har jeg ikke funnet iår, alt har vært ett pes og de konkurransene vi har hatt har bare vært "kjett".

Når også en hel masse leverandører har blitt borte iløpet av kort tid (og vi har mistet en hel masse medlemmer, til tross for at 2007 og 2008 var de beste årene EVER), og bilstereomarkedet har gått minst 30% ned siden finanskrisen (Fra å være veldig veldig dårlig fra før) så var det umulig for oss å få økonomi i dette, ja vi har kanskje investert for mye, men vi ville utvikle oss, bli bedre og større...
          Når andre organisasjoner også kopierer det vi gjør, så blir det stopp fra leverandørene etter en stund, og det skader begge organisasjonene i lengden.

Når vi så bremset ned i 2009, så viste det seg at våre arrangører ikke har vært spesielt flinke til å arrangere egne konkurranser eller ta tak i dette, og det MÅ til for å kunne drive dette. Vi har vært 1-2 personer som har jobbet med dette på heltid hele året, men det går desverre ikke rent økonomisk, men det er jobb for minst 2 når sesongen pågår, men desverre så må de som overtar drive dette på hobbybasis, det var ikke jeg interessert i, derfor bestemte jeg meg for en stund siden og slutte. Siv ønsket å drive dette videre, men etter en krangel mellom meg og Wayne Harris, så hadde Wayne store problemer med å signere en ny avtale med Siv, fordi hun hadde en nær relasjon til meg. Wayne er en dyktig kar på visse områder men helt håpløs på visse andre områder (Men hvem er ikke det), men han er også hovedgrunnen til at dB Drag Racing sliter med antall deltagere, og at de fleste arrangør/dommere som er "veteraner" har sluttet de siste årene.

NM/EM/VM som vi arrangerte på Hellerudsletta ble også ett kjempestort tap for oss, håpet var at det skulle komme minst 100 deltagere, det kom ca 30, noe som var veldig skuffende. NM finalen har også vært ett stort pes for oss de siste årene, dB Drag Racing er rett og slett håpløst og få inn på ett stort arrangement, stygge biler og bråkete biler gjør at de fleste arrangører av messer bannlyser dB Drag Racing... Å arrangere en egen finale i en hall ett sted, er vel ok på en måte, men ikke sånn det burde ha vært.....

Vel, det var sikkert litt klaging, men jeg er overhode ikke trist og lei meg, jeg er faktisk utrolig glad og lettet for at nytt blod tar over, kanskje får Nils Petter det til bedre enn oss, kanskje ikke... Prøv nå for all del å støtt opp mest mulig for han, dB Drag Racing er verdens beste bilstereokonkurranse, men jeg er redd for at alle bilstereokonkurranseformer er døden nær...
          Det jeg mener med det er at leverandørene stiller ikke nok opp, for få deltagere og for få ildskjeler....

Lykke til i tiden som kommer...
          Tor S Aamodt.

Comment

Er det rart at folk "maser"det er jo premier for finalen i november i fjor så syns ikke det er rart at det blir litt mas.Og jeg vill takk tor for mange bra arransjemang tross alt så har han gjort en bra jobb med db drag i norge.TAKK TOR STEINAR.
            NORSK MESTER SS 1-2 2008
            NORSK MESTER STREET MAX 2009

Comment

men gatebil kristiandsand da blir det noe konk der me dere
              å såg det sku være i bergen også med gatebil ,kansje noen muligheter der også for dokker
              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Tor har kanskje en fin Featherlight henger å selge, så dere får et skikkelig sted å bo mens dere er på tur
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Jeg får 600+ netter på hotell (2 rom) for den prisen som hengeren kosta, så spørs om ikke det er like greit å sove på hotell, eller baki vitoen, som blir enda billigere

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                    Tor har kanskje en fin Featherlight henger å selge, så dere får et skikkelig sted å bo mens dere er på tur
                    Desverre så har jeg ingen FeatherLIGHT henger å selge, men jeg HAR derimot en Featherlite trailer.....
                    Tor S Aamodt.

Comment

Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                      Desverre så har jeg ingen FeatherLIGHT henger å selge, men jeg HAR derimot en Featherlite trailer.....
                      samma det, fet kåk er det uansett. It got more bells and whistles than my home
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Heisann folkens, lenge siden sist nå. Har vært helt inaktiv på denne fronten hittil i år pga. skole, men nå tenkte jeg at jeg skulle få montert anlegget igjen og bli med på konkurranse igjen. Så kom jeg først i dag til å tenke på at jeg ikke har fått noe som helst i posten av medlemskaps-greier. Det var litt rart, så etter litt nøyere undersøkelse fant jeg ut hva som har skjedd...

Jeg og har da altså betalt 1200,- for absolutt ingenting. Uten å få noen som helst info om noe... Forventer å få pengene tilbake.

Takk for jobben du har gjort for dB-Norge Tor, men jeg håper virkelig at du ordner opp etter deg!

Comment

Det finnes ikke penger i NBMF, de pengene som har kommet inn der har gått til å betale gjeld for utgifter fra 2008 og tidligere år.
                          Tor S Aamodt.

Comment

Som en kompensasjon for medlemskap i NBMF, så selger vi TERMLAB.USB 1 og 2 sensor systemer og display med 1000,- i ekstra rabatt til de som har vært medlemmer i NBMF (og betalt) i 2009.

Altså:
                            TERMLAB.USB1 system tilbudspris 5000,- -1000,- i medlemspris = 4000,- + frakt/oppkrav
                            TERMLAB.USB2 system tilbudspris 6500,- -1000,- i medlemspris = 5500,- + frakt/oppkrav
                            Leaderboard display tilbudspris 5000,- -1000,- i medlemspris = 4000,- + frakt/oppkrav

Tilbudet gjelder altså KUN til betalende medlemmer i 2009, og kun til vi er utsolgt for produktene.

Bestilling kun på mail tor@reklameogprofilering.no
                            Tor S Aamodt.

Comment

Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                              Som en kompensasjon for medlemskap i NBMF, så selger vi TERMLAB.USB 1 og 2 sensor systemer og display med 1000,- i ekstra rabatt til de som har vært medlemmer i NBMF (og betalt) i 2009.

Altså:
                              TERMLAB.USB1 system tilbudspris 5000,- -1000,- i medlemspris = 4000,- + frakt/oppkrav
                              TERMLAB.USB2 system tilbudspris 6500,- -1000,- i medlemspris = 5500,- + frakt/oppkrav
                              Leaderboard display tilbudspris 5000,- -1000,- i medlemspris = 4000,- + frakt/oppkrav

Tilbudet gjelder altså KUN til betalende medlemmer i 2009, og kun til vi er utsolgt for produktene.

Bestilling kun på mail tor@reklameogprofilering.no
                              Fiffig kompensasjon...!
                              Espen Skogen
                              espen@emmaweb.no
                              ---
                              Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Originally posted by espsko View Post
                                Fiffig kompensasjon...!
                                Espen: Tror du heller skal konsentrere deg om å skaffe noen flere deltagere til organisasjonen deres, FØR dere kritiserer andre.....

OG JA, jeg synes det er en veldig bra løsning... Jeg, som privatperson har overhode ikke noe ansvar for medlemskap som er betalt til NBMF. Nå tilbyr JEG jo faktisk MYE penger i rabatt ved kjøp av TERMLAB som "alle" klager på at er så dyrt, som man nå kan kjøpe for langt under nto pris...

Men, det er jo ganske typisk når det gjelder bilstereomiljøet, alle vil ha, men ingen vil betale for det...
                                Lykke til dere som fortsatt holder ut...
                                Tor S Aamodt.

Comment

Working...
                                X