Til info, så bruker Alan Dante kun en subwoofer...og 4 stk 7000w forsterkere.
Og Pioneer og Scott har hatt konkuranse stort sett hele 2007 i xtreme 5+
Craig Butler har spillt høyere...
Craig spillte 179.8 med 6 woofere og 6 stk forserkere...Ifølge det jeg leste på et annet forum, så har han nå montert inn 6 forsterkere til, å da vil jeg tro han også blåser 180 +
Når man kommer til ett visst punkt i extremebilene så er det bygget som teller, ikke alt det andre.
Det er imponerende at Alan Dante har klart dette, han har jo spionert på stort sett alt av høytspillende extremebiler, så litt "hjelp" har han jo fått.
Så Alan imponerer med å spille høyt med lite utstyr, mens på en annen måte så imponerer også pioneer meg, med tanke på hva de har fått plass til i den bilen de har brukt.
Nå er jo vel og merke de også i gang med nytt bygg og bil, så får vi se hva som skjer der.
Når man kommer til ett visst punkt i extremebilene så er det bygget som teller, ikke alt det andre.
Det er imponerende at Alan Dante har klart dette, han har jo spionert på stort sett alt av høytspillende extremebiler, så litt "hjelp" har han jo fått.
Så Alan imponerer med å spille høyt med lite utstyr, mens på en annen måte så imponerer også pioneer meg, med tanke på hva de har fått plass til i den bilen de har brukt.
Nå er jo vel og merke de også i gang med nytt bygg og bil, så får vi se hva som skjer der.
Kupeen har han/hadde han kopiert fra team loud finland, etter det jeg har hørt....Men alt bak B-stolpen har han ikke kopiert fra noen....er det noen som påstår...?
Og når det kommer til xtreme 5 bilen til Craig, så skal det bli morro å se hva han (og Dante) får til med 12 forsterkere...og så med 24 forsterkere..
Tipper "Pioneer gutta" blir litt etter da...
Og det skal bli morro å se hva Team Loud Finland får til/kommer med også...
skeptisk til att ampene de bruker kan kjøpes hos den lokale pioneer sjappa jeg også ja....men det er vel ingen som bruker "handelsvare" utstyr av de gutta der..
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment