Jeg er enig i dette. Selve prisen for konk. er grei. Litt dyrt er det i henhold til min økonomi, men det går. Planlegger ikke og delta på mange konkurranser i år akkurat.
Det som er synd er alt rundt som blir dyrt, om det er litt avstand til konkurransen(e). (Drivstoff,mat + evnt. overnatting)
Dette kan jo såklart ikke EMMA noe for. Jeg vet ikke om EMMA har avtaler/kan få til avtaler med hoteller e.l (overnattingssteder generelt) om det blir langt for folk og reise?
Har vi mulighet til og få en god pris på dette ink. et måltid så kan jo prisen bli mer akseptabel for totalen.
Tror kanskje å fikse en rabatt på overnattingssteder blir heller vanskelig om man har 5-10 deltagere som skal overnatte.. 10-20 også, har du 50+ så er nok "noen" villige til en bedre pris, men ikke lett og ikke hvem som helst overnattingssted.
Jeg har heller ingen problemer å betale 2-3-4 avgifter i året for å delta 2-3-4 ganger i nærhet av der jeg bor, men mange av de som kommenterer har jeg aldri sett før og er heller ikke på emmaweb.no sinn medlemsliste. Men skal man få flere på hver konkurranse så er det greit med rekruttering, men det hadde vel vært greit å fått med noen faste også. Dette medfører at folk må kjøre noen mil får å delta, folk må leie på hotel, campingplass, telt eller ett eller annet. Og hvis prisen bare går ned en hundrelapp og man deltar 10 ganger så sparer man 1000kr... sikker småpenger for de som sitter i sofaen og syns vi er smålige.. gjesp.
Da syns jeg du bør melde deg inn på emmaweb.no og delta litt
sånn siden du lever og puster for bilstereo
Har gjort det
Venter bare på at de skal godkjenne søknaden
Har drevet med bilstereo i 4år nå (hovedsakelig SQ, men aldri deltatt på konk. med dette), men tenkte det at det har vært morsomt og prøve seg i ESPL i år, dermed ble det til slik at jeg endelig karret meg opp for å begynne å konkurrere.
Har planlagt å delta på de fleste konk. i regi EMMA i år, med et stadig voksende anlegg
Skal stille nå den 15mai i trondheim med ny forsterker og greier, så det blir morsomt å se om hvilken retning fremskrittene tar
En ting jeg vil nevne er det sosiale rundt dette, man blir kjent med mange likesinnede personer og deler ideer og tips. Dette er supert
|HonkyTonky
|Pioneer||Rockford-Fosgate
|Rockford-Wall in Progress
Det er vel ikke mulig det bli flere konkuranser i sommer enn det som står i terminlista? el må jeg ta turen til bergen for å få med meg 2 konk. så jeg kan stille i NM? (skal på familieferie i danmark 10-17 juli så får ikke kommet på rudskogen da)
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Det er vel konkurranser på alle 3 gatebilarrangementene som er igjen i år, rudskogen i juli, bergen i august og rudskogen igjen i september. Har meldt meg opp på de to siste, så håper de går av stabelen som planlagt
Comment