off,de savalen festene tar på,men morro er det!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
terminliste EMMA 2008?
Collapse
X
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostAi ai! Part-ay "The Savalen-way" eller??
Den nye EMMA sida begynner å ligne litt på den gamle nå syns jeg... Dårlig med oppdateringer siden oktober...Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Vi får vel innkvartere på camping på Tynset tipper jeg. mr.Bakk er kjent der så vidt jeg vet Savalen festene var bra, vi får vel til noe lignende skal jeg tru.Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Når man først begynner å snakke om 08 sesongen...
Viss det bare er en eller to personer som stiller i noen klasser, blir klassene da slått sammen på noe vis?
F.eks.
1stk på Exp 3cha.
2stk på Exp 5cha.
2stk på Exp unl.
=
5 stk på Exp ?
Blir det kjørt 3 runder da, eller blir noe slått sammen?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostNår man først begynner å snakke om 08 sesongen...
Viss det bare er en eller to personer som stiller i noen klasser, blir klassene da slått sammen på noe vis?
F.eks.
1stk på Exp 3cha.
2stk på Exp 5cha.
2stk på Exp unl.
=
5 stk på Exp ?
Blir det kjørt 3 runder da, eller blir noe slått sammen?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Det er vel nå bestemt at det blir konkurranse og biltreff på Alvdal 13.septemper (ikke 20.). IL-Tempo og Jan Erik Larsen skulle komme også. Da satse vi på bålfest ved elva på Tynsetcampen.
http://www.nordosterdalsmuseet.no/Default.asp?Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostHøres bra ut!
Men når denne tråden først blusser til liv igjen - hvordan går det med terminlisten?
10-13 APRIL Sinsheim. Car And Sound Tyskland
2-3 mai Gardermoen
11 mai. Vålerbanen
31 Mai, Hellerudsletta
5. juli, Bodø
19. juli Rudskogen
2. August. Surnadal
13 sept. Alvdal.
Europa finale, Østerrike, 24-26 oktober.
Det mange flere som er nesten klare, men avventer til de er spikret.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
Comment