Announcement
Collapse
No announcement yet.
Videoblog: Eurofinals 2010 i Rotterdam
Collapse
X
-
Originally posted by dynaBel.no View PostDer er det fortsatt kun et blått lys.. :P
Den er IKKE ferdig - blir bygget i vinter...
Vi skal filme DAMER og ikke noe annet. Setter opp et kamera på stativ ved Dotz-standen og der blir det!film litt skjeive gutter til genexxa -men seint på natta mens vi gutta med hår på ballane trenner på madrassen
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Ser ut som gutta koser seg på tur iallefall.
Har lyst og joine dere et år
Btw, Tony, du må åpne blogg videoene som alle videobloggere gjør, ved og si "Heeeeija bloggen" på fjortiss vis :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
hvor er videon folkens? ser ingen link heller...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
-
Originally posted by Haakon O View PostViktig å vokse bilen for showfinish vettu! Men jeg ville nok heller ha brukt for eksempel Swissvax enn Earvax
Forresten Tony; du har lasta opp den ene videoen to ganger, prøvde du egentlig å laste opp en ny kanskje?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Ja Tony, kommer det flere filmer?
Og, har noen av de som var i Rotterdam, bilder?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Han har flere filmer : )
Har litt bilder, får se om jeg får lasta opp noen..
Comment
-
Originally posted by Runek View PostHan har flere filmer : )
Har litt bilder, får se om jeg får lasta opp noen..
De resterende filmene trenger massiv redigering.. :P
En del lite flatterende scener fra nattlige seanser tror jeg...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
-
Neida!
Vi gutta, vi tåler vel den nakne sannhet, gjør vi ikke??
Spørsmålet er vel heller om dere tør å røpe den2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
Comment