Jeg stemmer også for Big-horn. blir mest sannsynlig 2 stykk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Finalemiddag 23. oktober
Collapse
X
-
-
Arnfinn og jeg kommer fra dynaBel...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Sorry blir litt seint for min del , kan ikke bli med da det er etter kl 21Last edited by matador; 23-10-2010, 10:02.--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by matador View PostSorry blir litt seint for min del , kan ikke bli med da det er etter kl 21
Comment
-
takk for det Kjetil men får ta det neste gang ellers får bare gratulere til alle deltakere for en trivelig og underholdende NM final--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Ja fyttikatta det var superduper bra i år!
Masse flotte biler og hyggelig mennesker!
I år var jeg litt snill som install judge.. Mulig det blir andre boller neste år.... Så dere får bruke vinteren til og skru kjære deltakere! (Og husk nå for guds skyld å dokumentere godt..! Og print ut og sett i perm. Har sett nok "dokumentasjon" på LCD.. Har fått firkanta øyne denne helga )
Takk for i år! Strålende NM-finale![SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
Comment