Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagbladet fredag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tony View Post
    Absolutt god PR dette, selv om man lett ser at dette er skrevet av noen som skjønner svært lite av denne verdenen vi lever i Men sånn må det bare bli!

Men hva skjer med at alle må se så muggne ut på bilder?
    Hehe, litt enig. Men jeg synes faktisk bildet av Andreas var veldig bra!

Dessuten.... Hva i helvete klager folk for..? Det er DRITKULT at EMMA ble så godt dekket. At det er skrevet på en måte som tydlig viser at skribenten ikke har den fjerneste anelse om hva dette "egentlig er for noe" er jo likt som i alle andre nyhetsartikler.. At Audiocom gadd og ta turen med noen skikkelig showbiler synes jeg er superflott! Det blir feil om man skal sette seg på sin egen lille granstubbe og være grinete og tro at alle EMMA-biler må se slik ut. Fakta faen er at folk digger en real showbil, og når de er på Audiocomstanden besøker de også EMMA-standen. Ergo god PR for EMMA.

Alt i alt var dette superdupert! Massiv mediedekkning. Det er det som teller.
    De som er i faresonen for og bli bitt av basillen forstår fort at en konkurransebil ikke trenger og se ut som en Audiocom showbil!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by Defus View Post
      Jeg kan si at jeg ikke fikk spesielt lyst til å konkurere når jeg så de der bilene, fine biler var det
      Er vel det jeg fryktet og derfor jeg skrev hva jeg skrev. Det viktigste er at ting er sikkert montert og at det låter bra.. og at det låter bra hjelper EMMA deg med.. Når 6 av 9 norske biler klarer pokal på EM må jo noen ha fått noen bra tilbakemeldinger under konkurranser i Norge.

Så kom med det du har så får du tilbakemeldinger som kan hjelpe deg å nå langt
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Nei, jeg skal delta med bilen, og bygge den så godt som overhode mulig (for meg). Men når man leser at en av de bilene ikke blir brukt, så får man jo inntrykk av at bilene må gjøres ubrukelige for å ha en sjanse.

Men nå er jeg bare vanskelig, showbiler er det som trekker publikum selvfølgelig, men nå kjenner jeg at jeg vil at en underdog med helt en helt grei instalasjon skal komme og kuppe hele driten For å gi oss andre litt håp
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Det du glemmer Defus, er at det finnes mange klasser å delta i. Alt fra nybegynnerklasser til de HELT proffe klassene. Ingen nybegynnere konkurrerer mot de feiteste ombygde bilene

Anbefaler at du kjøper regelbok og CD, og LES!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Defus View Post
            Nei, jeg skal delta med bilen, og bygge den så godt som overhode mulig (for meg). Men når man leser at en av de bilene ikke blir brukt, så får man jo inntrykk av at bilene må gjøres ubrukelige for å ha en sjanse.

Men nå er jeg bare vanskelig, showbiler er det som trekker publikum selvfølgelig, men nå kjenner jeg at jeg vil at en underdog med helt en helt grei instalasjon skal komme og kuppe hele driten For å gi oss andre litt håp

Om du ser på siste side i reportasjen, så ser du en sort Bmw.. Bilen til Edwarth er en bil med ganske enkel installasjon, det er en bil de fleste har råd til og ikke utstyr til så alt for høy pris for mannen i gata.

Den kom på 2.plass kun 6 poeng bak Andreas sin citroen som faktisk er europamester...

Se også på "Tang Band bilen" min som ikke ser ut i måneskinn, men allikevel har gjort det helt ok på konkurranser... Kan nevne eksempler i fleng, på mere eller mindre bra biler som har deltatt og gjort det greit.
            Man kan heller ikke forvente å komme på en konkurranse som førstegangsdeltaker og VINNE, selv om det faktisk ikke er umulig det heller..

Skremmende nivå? Nei synes ikke det.
            Det finnes klasser som er utrolig høyt nivå i, men de klassene kommer man ikke i som nybegynner!

Som Erik sier, kom på konkurranse/treff, prat med folk, få innspill, hør på hva dommerne har å si og spør gjerne mere!

Dette er moro og ikke minst lærerikt - for alle!

Kom halvferdig, ferdig, eller om man ikke har gjort noe i det hele tatt ennå og bli med på moroa, så blir svært få skremt.
            Joakim Skovlund
            dynaBel Tønsberg
            Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
            www.dynabel.no -
            dynaBel Tønsberg på Facebook

Comment

Ja, men jeg ser ikke vitsen i at min første deltakelse er i noobklassen, for jeg vil ha full lydbedømming. Noe mindre enn det er jo bare bortkastet, vil høre nøyaktig hva som er galt med anlegget mitt

*Humre*

Selv om det akkurat nå ser ut til å være med midlertidige forsterkere, men siden de fleste konkuransene i nord er på sensommeren kommer jeg kanskje til å ha fått subbene støpt i bagasjerommet til da

Akkurat nå ser den ene forsterkeren ut til å bli en Pyle lånt av søskenbarnet mitt
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Det er ikke veldig stor forskjell på lydbedømmingen i Experienced (som er den du normalt sett starter i) og opp til Advanced eller Master. Så tror neppe det skal skorte på kvalifisert tilbakemelding uansett hvilken klasse du bestemmer deg for å konkurrere i

Men det var ikke DET denne tråden handlet om, var det det?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Lag en diskusjons tråd rundt EMMA deltakelse generelt. Så får dere diskutere det opp og i mente (Er en interessant diskusjon da, så bare fortsett den, men i annen tråd)
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
                    Lag en diskusjons tråd rundt EMMA deltakelse generelt. Så får dere diskutere det opp og i mente (Er en interessant diskusjon da, så bare fortsett den, men i annen tråd)
                    Det er jeg ikke enig i...

Om denne diskusjonen fortsetter HER, så bør det funke helt ok, siden det tråden startet med er utspring for diskusjonen.

Om modereringskåte moderatorer flytter innoldet og oppretter en ny tråd, så mister man "tråden" :P

My2c
                    Joakim Skovlund
                    dynaBel Tønsberg
                    www.dynabel.no -

Comment

Østlandsfolk og hobbyen deres...

Lite vits å splitte tråden, alt har utspring i fredagsbilaget til dagbladet og hva den fremstilte EMMA som.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                        Østlandsfolk og hobbyen deres...

Lite vits å splitte tråden, alt har utspring i fredagsbilaget til dagbladet og hva den fremstilte EMMA som.

Hobby? Hvem snakker om HOBBY? Vi leker da vel ikke bilstereo - gjør vi vel..? hehehe
                        Joakim Skovlund
                        dynaBel Tønsberg
                        www.dynabel.no -

Comment

Originally posted by dynaBel.no View Post
                          Hobby? Hvem snakker om HOBBY? Vi leker da vel ikke bilstereo - gjør vi vel..? hehehe
                          Hehe, selvfølgelig ikke

Det var vel helst et lite sleivspark om mangelen på miljø her nede, og avstanden opp til miljøet der oppe.. :/
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

Comment

Emma

Nord vs Sør

The true Survivor?

Comment

ikke si til noen at jeg er sendt hit som SBI agent for å spionere på søringenes bygg
                              SBI: Sapmi bureau of investigation
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Du er jo langt på vestlandet, det ekke møe sør!
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

Comment

Working...
                                X