Announcement
Collapse
No announcement yet.
EM Finale 2011
Collapse
X
-
Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostDa gjenstår det bare å kvalifisere seg til EM : )) Bedre sted enn rotterdam virker det som mtp reisen.Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
-
Originally posted by Tufte View PostBli med igjen i år du også Lars?
Blir som passasjer da i såfall. Ingen store planer gitt.
For de som lurer på hva tufte svarte på så var det noe om visse bilmerker og en liten spøk rundt det som skjedde i nurnberg for 65år siden Rakk og slette innlegget fordi jeg skulle finne på noe bedre noe, men så så var det pluteslig ørten innlegg til i tråden. jajasound.vision.soul
Type R
Comment
-
Mtp reisen er det motorveien og tyskland generelt jeg tenker på. Jeg har litt lettere å komunisere med tyskere enn nederlendere pga språket samt at autobahn er en bedre motorvei og kjøre på enn den nederlanske.
Og ja, golfen funker fett som faen på motorveienTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostMtp reisen er det motorveien og tyskland generelt jeg tenker på. Jeg har litt lettere å komunisere med tyskere enn nederlendere pga språket samt at autobahn er en bedre motorvei og kjøre på enn den nederlanske.
Og ja, golfen funker fett som faen på motorveien
Ja hørte du var en racer på Tysk Tor, haha
Comment
-
ja det stemmer, Var på den første bensin stasjonen der jeg spurte etter do på tysk da bare vrabla hu ivei. Og jeg bare ehh ja takk, haha
Comment
-
Anbefaler "Club Zoom" i sentrum her knall nattklubb og billig drikke
fant ut dagen etter at jeg og to kompiser havnet på framsiden på en tysk nettside om nattlivet i Tyskland,
med følgende overskrift oversatt til norsk "Nordmenn på Tur" xD haha|HonkyTonky
|Pioneer||Rockford-Fosgate
|Rockford-Wall in Progress
Comment
Comment