om d er likt som i fjor, så kom vi sent fredag vasket bil å parkerte inne =) holder en knapp på Big Horn eg da =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NM
Collapse
X
-
http://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
-
ja men jeg stiller i SQ så må nok være der senest fredag morgen. Håper på big Horn selv da den maten er himmelsk : D
Comment
-
Originally posted by Runek View Postja men jeg stiller i SQ så må nok være der senest fredag morgen. Håper på big Horn selv da den maten er himmelsk : D
09.00-11.00: Innsjekk SQ biler
09.00- 18.00 Innsjekk ESPL biler
11-00- 12.00 Lunsj
12.00- 18.00 Lydbedømming SQ biler
Har du ikke sjekka programmet på emmaweb Rune?Thomas RS - Absolut A4
Team dynaBel
Comment
-
Originally posted by RusTy^One View PostFredag
09.00-11.00: Innsjekk SQ biler
09.00- 18.00 Innsjekk ESPL biler
11-00- 12.00 Lunsj
12.00- 18.00 Lydbedømming SQ biler
Har du ikke sjekka programmet på emmaweb Rune?
Jo men måtte bare spørre for å være sikker :P
Du skal nedover eller? : )
Comment
-
Noen som vet om det er vannslange å oppdrive ved innkjøring til hallen?
Blir kanskje å kjøre inn på torsdag. sikkert mange andre som skal kjøre inn på fredag.Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by Morty00 View PostNoen som vet om det er vannslange å oppdrive ved innkjøring til hallen?
Blir kanskje å kjøre inn på torsdag. sikkert mange andre som skal kjøre inn på fredag.
Comment
-
var jo genialt få tilgang på vaskehallen =) håper d går lik smurt som i fjor =)http://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostNice. Ren bil må man ha vøtt! Tenker jeg setter fra meg bilen imorgen kveld.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim: I dag, 05:30Næsjh.. Ren og strøken bil er oppskrytt.. :PTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Hei alle sammen!
Tusen takk for en glimrende NM-helg på Broom-festivalen på Hellerudsletta denne helgen! Det har, som vanlig, vært en opplevelse!
Vi har dessverre fremdeles problemer med ESPL-resultatene våre.. Men alle resultatene ligger ute på EMMA-profil!
SQ-resultatene ligger på nettsiden her: http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=39&konkid=93
Jeg gleder meg stort til å se mange av dere igjen om knappe to uker, når vi ska færra te Tyskland über alles, for å leke litt EM! Til resten av dere, takk for sesongen - vi ses i 2012![SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
Comment