Announcement

Collapse
No announcement yet.

råd ang. bilstereo bygging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ikke av hver meter, men hvordan f.eks strøm er festet, samme med jord, hvordan alle kabler er festet og terminert i fordelerblokker/sikringer. Og hvordan resten av utstyret i bilen er festet, med tanke på batteri, forsterker, basskasse eventuelt DSP boks..Og hvis dash/dører er ombygd, så karnsje ekstra bra om man kan dokumentere hvordan alt dette er ombygd
    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

NeDD: eneste jeg fast spesifikt om det er under general rules, Der det står forklart om de forskjellige klassene.
      sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by LLH View Post
        NeDD: eneste jeg fast spesifikt om det er under general rules, Der det står forklart om de forskjellige klassene.
        Mhm, var det jeg også leste meg frem til.

Ang. den dokumentasjonen, så er alt mye lettere å bare kjøpe regelboka.
        Eneste boka/hefte jeg har konsentrert klart å lese siden skoletider!
        Dokumentasjonen bør gjøres skikkelig får å få full score her. Kjipe poeng å miste.
        Last edited by NeDD; 27-11-2007, 11:25.
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

hm, ser ut som jeg må skaffe meg den regelboka jeg også git, tenker å stille i entry eller noe slik jeg også, men er det noe max pris på utstyret du bruker der?
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by mrZipp0 View Post
            hm, ser ut som jeg må skaffe meg den regelboka jeg også git, tenker å stille i entry eller noe slik jeg også, men er det noe max pris på utstyret du bruker der?
            Pris-bestemte klasser er en saga blott. Entry er heller ingen klasse å "satse på" da det ikke er finale i entry, og hvis du vinner en konkuranse, så er det Experiensed neste konk. Det er heller ikke prisbestemte klasser i experiensed, men du kan ikke delta i 3 og 5 ch med spillerer som har ekstern signalprosesor.
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Originally posted by Audio-art View Post
              Pris-bestemte klasser er en saga blott. Entry er heller ingen klasse å "satse på" da det ikke er finale i entry, og hvis du vinner en konkuranse, så er det Experiensed neste konk. Det er heller ikke prisbestemte klasser i experiensed, men du kan ikke delta i 3 og 5 ch med spillerer som har ekstern signalprosesor.
              Okei, har ikke ekstern signalprosessor enda, bruker p88rs spilleren, og klare meg enn så lenge..

men kan jeg ikke brukere mere enn 5ch? har 2 stk 4ch og en 2ch, vel og merke noe brokoblet da..
              Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Du kan jo stille i Experienced Unlimited når du går over 5 ch.
                Er selv i den klassen.

Tore
                1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
                Pioneer, AD, Audison, Soundstream

Comment

Originally posted by GalantV6 View Post
                  Du kan jo stille i Experienced Unlimited når du går over 5 ch.
                  Er selv i den klassen.

Tore
                  Blir ikke du klasset opp til neste sesong?
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                    Blir ikke du klasset opp til neste sesong?
                    Hvorfor skulle han bli det?

Han kan selvfølgelig velge å gå opp en klasse selv, men med en fjerde plass i NM og han har vel enda ikke kjøpt direkte av levrandør så jeg ser ikke noe grunn til at EMMA skal skyve han en klasse opp.

Er det noe jeg ikke har fått med meg?
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Hmm.. Fant ingenting i Emma´s regelbok om at alt utstyr må være kjøpt direkte av leverandør... Noen som vil referere om de finner noe?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

står ingen sted at utstyret MÅ være handlet direkte av levrandør, men i klassenene entry og experienced er det ikke lov.

side 13 for entry og side 14 for experinced

The mobile electronics system that he/she is entering the competition should have been purchased through retail channels or second-hand. If requested by an Event official, proof of purchase (i.e. numbered sales receipt) should be availible for verification.

så å handle på webshoppen til installbay er helt greit.. dette er noe alle kan gjøre. Men for du rabatter ingen andre gjør så blir det feil å konkurere i denne klassen.
                        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                          Hvorfor skulle han bli det?

Han kan selvfølgelig velge å gå opp en klasse selv, men med en fjerde plass i NM og han har vel enda ikke kjøpt direkte av levrandør så jeg ser ikke noe grunn til at EMMA skal skyve han en klasse opp.

Er det noe jeg ikke har fått med meg?
                          Er det noen leverandører som vil gi meg billig billig utstyr så kan jeg gå opp en klasse

Ellers så trenger jeg lit mer erfaring både på justering, bygging og montering så et år til i denne klassen blir det nok.

Tore
                          1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
                          Pioneer, AD, Audison, Soundstream

Comment

selv kjøpt regel boka og cd`n da jeg vurderer sterkt å prøve meg til neste år, men alt er jo på engelsk, å jeg som er såå god i engelsk da jeg som da kommer til å kjøre med 4 stk 2 kanalere, må være i Experienced unlimited jeg da eller?
                            Ronny Karlsen
                            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

stemmer vel fort det da

møter hverandre vi da
                              www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                                stemmer vel fort det da

møter hverandre vi da
                                huffda hehehehe
                                Ronny Karlsen
                                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Working...
                                X