Ikke av hver meter, men hvordan f.eks strøm er festet, samme med jord, hvordan alle kabler er festet og terminert i fordelerblokker/sikringer. Og hvordan resten av utstyret i bilen er festet, med tanke på batteri, forsterker, basskasse eventuelt DSP boks..Og hvis dash/dører er ombygd, så karnsje ekstra bra om man kan dokumentere hvordan alt dette er ombygd
Announcement
Collapse
No announcement yet.
råd ang. bilstereo bygging
Collapse
X
-
Originally posted by LLH View PostNeDD: eneste jeg fast spesifikt om det er under general rules, Der det står forklart om de forskjellige klassene.
Ang. den dokumentasjonen, så er alt mye lettere å bare kjøpe regelboka.
Eneste boka/hefte jeg har konsentrert klart å lese siden skoletider!
Dokumentasjonen bør gjøres skikkelig får å få full score her. Kjipe poeng å miste.Last edited by NeDD; 27-11-2007, 11:25.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by mrZipp0 View Posthm, ser ut som jeg må skaffe meg den regelboka jeg også git, tenker å stille i entry eller noe slik jeg også, men er det noe max pris på utstyret du bruker der?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Audio-art View PostPris-bestemte klasser er en saga blott. Entry er heller ingen klasse å "satse på" da det ikke er finale i entry, og hvis du vinner en konkuranse, så er det Experiensed neste konk. Det er heller ikke prisbestemte klasser i experiensed, men du kan ikke delta i 3 og 5 ch med spillerer som har ekstern signalprosesor.
men kan jeg ikke brukere mere enn 5ch? har 2 stk 4ch og en 2ch, vel og merke noe brokoblet da..Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostBlir ikke du klasset opp til neste sesong?
Han kan selvfølgelig velge å gå opp en klasse selv, men med en fjerde plass i NM og han har vel enda ikke kjøpt direkte av levrandør så jeg ser ikke noe grunn til at EMMA skal skyve han en klasse opp.
Er det noe jeg ikke har fått med meg?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Hmm.. Fant ingenting i Emma´s regelbok om at alt utstyr må være kjøpt direkte av leverandør... Noen som vil referere om de finner noe?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
står ingen sted at utstyret MÅ være handlet direkte av levrandør, men i klassenene entry og experienced er det ikke lov.
side 13 for entry og side 14 for experinced
The mobile electronics system that he/she is entering the competition should have been purchased through retail channels or second-hand. If requested by an Event official, proof of purchase (i.e. numbered sales receipt) should be availible for verification.
så å handle på webshoppen til installbay er helt greit.. dette er noe alle kan gjøre. Men for du rabatter ingen andre gjør så blir det feil å konkurere i denne klassen.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostHvorfor skulle han bli det?
Han kan selvfølgelig velge å gå opp en klasse selv, men med en fjerde plass i NM og han har vel enda ikke kjøpt direkte av levrandør så jeg ser ikke noe grunn til at EMMA skal skyve han en klasse opp.
Er det noe jeg ikke har fått med meg?
Ellers så trenger jeg lit mer erfaring både på justering, bygging og montering så et år til i denne klassen blir det nok.
Tore1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
Pioneer, AD, Audison, Soundstream
Comment
-
selv kjøpt regel boka og cd`n da jeg vurderer sterkt å prøve meg til neste år, men alt er jo på engelsk, å jeg som er såå god i engelsk da jeg som da kommer til å kjøre med 4 stk 2 kanalere, må være i Experienced unlimited jeg da eller?Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by klovnster View Poststemmer vel fort det da
møter hverandre vi daRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
Comment