For de som ikke var i Bodø så var det 8 stk i Exp 3/5ch.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: Powerdrift Lånkebanen, søndag 31. august
Collapse
X
-
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
-
Minner alle om påmeldingsfristen her, som altså er i morgen - onsdag. Vi har allerede godt med påmeldte til denne konkurransen, så det blir meget spennende - spesielt siden vi er i oppkjøringa til NM og EM!
Påmeldinger skjer som vanlig - www.emmaweb.no, helst via din EMMA Profil, eventuelt gjennom det "gamle" systemet via "Påmelding"-linken øverst.
Comment
-
Originally posted by spade View PostOppstart 10.00?
Fortell hvor mange det blir i Exp når fristen er ute da
Comment
-
Gleder meg noe sinnsykt til søndagen... får nytt anlegg montert denne uka + dempet taket på vogna i dag med dynamat xtreme!! blir artig å se hva jeg klarer på ESPL'n etter takdempinga og på SQ med nye elementer.Mvh Morten
Comment
-
Originally posted by spade View PostJeg trodde virkelig det var onsdag imorgen jeg
Comment
-
Får håpe jeg rekker detta
TVILER på at jeg skal være med! Har ikke begynnt med kassebygging eller noe! Så da blir det vel bare stille ut bilen som den er sikkert :P Og ikke gidde noe anna OM jeg rekker meg dit:PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Da er det ikke lenge til før jeg starter turen nedover. Gleder meg til i mårra!!!
Flere som skal bo på Rica Hell?Mvh Morten
Comment
-
Originally posted by Morty00 View PostDa er det ikke lenge til før jeg starter turen nedover. Gleder meg til i mårra!!!
Flere som skal bo på Rica Hell?
Har premiere på min egen EMMA-bil i helgen, så er en smule spent!
See you in Hell!
Gleder meg jeg også!Last edited by Joakim; 30-08-2008, 10:19.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
fanken jeg trodde det var i dag jeg, slik at jeg ikke har meldt meg på
hadde jeg visst at det var i morgen, så er det ikke umulig at jeg hadde tatt turen oppover.... makan til sløvhet.Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Da har man kommet seg på hotellrommet.... kom til Hell for 1 1/2 time siden. Godt å komme frem etter 9 1/2 og 70 mil med kjøring.
blir ei pils eller 2 i kveld på hotellet. Skal nyte den godtMvh Morten
Comment
-
Originally posted by Jan Arild View PostFått spilt inn ny høytalerne da?Mvh Morten
Comment
-
Når blir resultatene lagt ut på EMMA sidene? Og når blir EM/NM listen oppdatert?Mvh Morten
Comment
Comment