siden terminlista skulle bli lagt ut på gatebilmessa lurte jeg på om noen gadd slenge den ut her da jeg er veldig nyskjerrig på hvordan den ser ut
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Terminliste 2009
Collapse
X
-
Terminliste 2009
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840Tags: None
-
Esben skal legge den ut her rett over helga, har han sagtMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Etter en liten snikpremiere på Gatebilmessa i helgen kommer årets terminliste her. Vær oppmerksom på at denne ikke er fullstendig, da vi fortsatt ligger i forhandlinger når det gjelder endel arrangementer som da vil bli lagt til terminlista fortløpende. Følg derfor med her på forumet og på våre nettsider www.emmaweb.no for å få med deg oppdateringer når de legges til.
2. mai - Lånkebanen
24. mai - Gardermoen
29-31. mai - Gatebil Rudskogen
12-14. juni - Mo i Rana (ACR, Sommertreff)
20. juni - Halden
27. juni - Tønsberg
10-12. juli - Gatebil Våler
18. juli - Bodø
1. august - Surnadal, Gatebilfestivalen (Nordmøre Gatebilklubb)
8. august - Tromsø
15. august - Kristiansand
6. september - Gardermoen
12. september - RudskogenLast edited by espsko; 08-03-2009, 22:43.
Comment
-
Sesongens første konkuranse vil være 2 mai på Lånke sammen med Streetcars.
Datoen har ikke kommet med på terminlista ennå, da dette ble 100% avklart denne helgaAnders Ingebretsen
anders@emmaweb.no
Comment
-
Originally posted by Andy View PostSesongens første konkuranse vil være 2 mai på Lånke sammen med Streetcars.
Datoen har ikke kommet med på terminlista ennå, da dette ble 100% avklart denne helga
Comment
-
Originally posted by espsko View Post12-14. juni - Mo i Rana (ACR, Sommertreff)
18. juli - Bodø
8. august - TromsøMvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by Joboo View PostDen er jeg også med på at man kunne prøvd å fått til. konkurranse i oppland.
Comment
-
Originally posted by EmmaNorway View PostHvis det er noen som kontakter oss om konkurranser er vi selvsagt interesert. Bare å sende en mail til oss, og vi setter datoen på kartet. Pris for vårt oppmøte varierer etter hva de enkelte måtte ønske at vi skal gjøre, og hvor mange Km kjøring det dreier seg om.
Comment
-
Terminlisten så bra ut. Satser på et spennende og kjekt år!
Håper noen villige arrangører fra vestlandet dukker opp. Blir mye kjøring østover ser jeg :PAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Hm, eg hadde planlagt å bruke lang tid på prosjektet mitt, men nå ser det ut som 8 august er datoen og sikte etter[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
Comment