Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innspill til terminliste 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gjøvik er jo rett over mjøsbrua så vi er da i allefall en 5-6 biler som kommer over en tur om det blir Emma SQ

Så en konkurranse på Gjøvik vil vi ha
    Mvh
    Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Gjøvik er knall ja, er jo bare rett over på gærne sida er med på SQ
      Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Jeg stiller nok på Gjøvik!
        I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...

Comment

Originally posted by KennethB View Post
          Jeg stiller nok på Gjøvik!
          Back on track ja?
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Endelig! Har brukt 4 måneder på å aktivisere brukerprofilen min!
            I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...

Comment

Syns det var rart at det ikke var noen KennethB som ga livstegn innpå her nei
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by espsko View Post
                Foreløpig er det kun de store treffene som er spikret, altså:

21-23 Mai Gatebil Våler
                10-12 juni Mo I Rana.
                9-11 Juli Gatebil Rudskogen
                27-29 August Gatebil Bergen
                10-12 september Gatebil Rudskogen

I tillegg kommer altså en rekke mindre konkurranser spredt så godt vi kan utover landet.
                Gatebil treffet i Alvdal har vel blitt en tradisjon som det er mye folk på, så der kan vi vel menge oss, eller be oss selv?
                Mvh
                Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

æsj, får vist så bra lyd at jeg må komme meg på minst ett treff i år. Hørt noe om treff nærmere tromsø i år?
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Hvor mange og hva som må til for å få til konkurranse i Stavanger område?
                    Audi A6.
                    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                      valdres treffet er vel ett årlig vw treff med grei størrelse. er vel helga rundt 1 mai tror jeg. Er bare høre med Anders. så han var der iår
                      Det treffet er den helga som er nærmest 1 mai ja. På søndagen dem har åpent for publikum.
                      Hadde vært genialt å fått til et treff da. Jobber på den plassen dem stiller ut (ASKO), og det er plass til ganske mange biler der. Tror nok ant besøkende ville økt hvis man kunne kombinert det her.

Bilstereobutikken her pleier å ha treff rundt den tia, kunne evt tatt det da hvis dem er gira på det...

Og med tanke på kjørelengde så ligger valdres litt mer "sentralt" til enn de andre stedene som er litt lenger sørover...

Comment

Working...
                      X