Announcement

Collapse
No announcement yet.

finnes det begrensninger på merke evt. alder på enheter som brukes i emma konk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• finnes det begrensninger på merke evt. alder på enheter som brukes i emma konk?

som topic sier ønsker jeg finne ut hvilke begrensninger som som finnes på dette området eller om det er fritt frem å stille med f.eks ad12ene mine og litt annen snacks fra samme periode kombinert med jbl px300.4,
    DD M1b og litt annet som ligger i angrepsstilling i boden

kan man evt stille med egenfabrikkerte spoler eller delefiltre evt forsterkere?

har skjønt dette med klasser o.l men hadde ikke tid til å lese gjennom hele regelverket akkurat nå (holder på med årets regler hos NMK og det var saftig nok for et par dager om jeg skal få det til å sitte)
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Sånn som eg har forstått det er det ingen begrensninger nei..

Men skal du stille med egenfabrikkerte/modifiserte utstyr må du stille i Advanced klassen, (eller master klasse?)
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

Tatt fra regelboken:

• Only in EMMA Advanced Pure Sound and Unlimited it is allowed to use modified or self-built active equipment (e.g. head unit, linedriver, amplifier, active crossover). Competitors within EMMA Advanced with modified or self-built active equipment have to compete there.
      Altså, det er kun i klassene Advanced Unlimited eller Advanced Pure Sound (gamle Pure Passive-klassen) man kan bruke hjemmemekka utstyr. Dette gjelder også Master- og Expert-klassene.

Når det gjelder aldrende utstyr så lar jeg noen som VET svare på akkurat det, men om utstyret pr.nå ikke har noen importør til landet går nok det veldig fint vil jeg anta
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
      X