Jeg har lenge lånt subkasser med venner og vil nå ha noe eget. Jeg har hatt litt forskjellig og vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Hadde en stund en lukket 2x12" som spilte ganske bra, akkurat nå har jeg en 12" som også spiller overranske bra men syns den har litt lite bass til tider. Jeg syntest det var gøy å ha en kraftig kasse som jeg inni mellom kunne skru opp og riste litt i stykker litt ting
Jeg har sett på en del forskjellige merker og vet ikke helt hva som er bra og dårlig, mange klager på ground zero og slikt for og ikke spille fint til musikk men med mitt elendige gehør så synes jeg nesten alle kassene jeg har hørt spiller ganske likt bare noen er mye kraftigere
Har sett litt på 2x12" og 1x15" og lurer på hva som vil vere det beste alternativet
Jeg har sett på en del forskjellige merker og vet ikke helt hva som er bra og dårlig, mange klager på ground zero og slikt for og ikke spille fint til musikk men med mitt elendige gehør så synes jeg nesten alle kassene jeg har hørt spiller ganske likt bare noen er mye kraftigere
Har sett litt på 2x12" og 1x15" og lurer på hva som vil vere det beste alternativet
Comment