Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enkelt bygge i en caddy -10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by golfnos View Post
    Det er plass til 6,5" i døra. Mener jeg kan få inn 8" med adapter.

Ellers blir vel valg av komp. sett,spiller og forsterker opp til deg Dls er bra, samme med Pioneer spilleren. Kjøper du ramme til den kan du sette inn den originale igjen når du er ferdig med bilen, det skal jeg! Alt jeg gjør er reversibelt, og jeg skal ha full pakke

Sånn tredde jeg ned bassen først. OBS, forsterker osv er kun koplet for å teste subben litt. Blir montert på ny ramme når ny forsterker er på plass.

[IMG][/IMG

Så fikk jeg lirket den "rundt" og kilt den bakover så nå kan man skyve passasjersetet tilbake i "normal" stilling.

[IMG][/IMG]]
    Så du for satt stolen helt tilbake her?

Comment

har ikke skjøvet den helt bak før etter bildet ble tatt

Comment

har ikke skjøvet den helt bak før etter bildet ble tatt
        Da vurderer jeg 2 slike selv... hmm...

Comment

koster jo fint lite, 995,- pr

Comment

koster jo fint lite, 995,- pr
            Ja... Den gjør jo det, så hvoforikke kjøpe to

Denne er det jeg har vurdert fram til nå: http://www.bilhifi.no/product.php?id_product=610

Men ser den at om jeg får plass til GZ en er nok det et bedre alternativ.

Så lenge man får kjørt stolene helt tilbake så skal jeg gå for disse kassene, en ellermto vet jeg ikke helt.

Hvor mye effekt ønsker dem seg?

Comment

Mater den med ca 150w nå og det spiller meget bra Har hørt de skal spille veldig bra de aktive subbene der, og da slipper du evt ekstern forsterker til bass

Comment

Mater den med ca 150w nå og det spiller meget bra Har hørt de skal spille veldig bra de aktive subbene der, og da slipper du evt ekstern forsterker til bass
                Men da lurer jeg på om det ev. er like greit å bestille 2 slike aktive subber. Jeg har ikke hørt noe om dem så derfor jeg ikke har bestillt enda, tenkte sjekke opp litt å måle en sistegang

Har både et ES å et HD sett ifra CDT Audio, ES er mere SQ å HD er mer... hva skal vi si, rocka i lyden. Hva hadde ev. da passet best med disse aktive subbene?

Comment

Tror bassen kan matche begge sett, så det blir etter ditt ønske

Comment

Dette bygget å diskusjon kommer til å fortsette i prosjekter: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=16506

Comment

Working...
                    X