Jeg vurderer å bruke hele bagasjerommet i min Peugeot 406 sedan som kasse til to stk 18". Tror kasse størrelse blir perfekt men har ingen erfaring med denne løsningen. Jeg Er ikke bekymret for selve jobben med å akustisk skille kupe og bagasjerom, men er litt redd for å lage trøbbel for meg selv. Vil lyspærer og sånnt tåle trykket. eller må jeg belage meg på å skifte pærer en gang om dagen ?
Hvordan fester man bagasjelokket skikkelig. Kan man bruke noen form for motorer for å åpne lukke og dermed også låse lokket fast når det er lukket.? Noen som har erfaring med dette. Tror det blir 2 stk dynabel 18" på to stk brokoldede vrx 500. Tar imot alle råd og tips om hvordan eller hvorfor ikke gjøre dette.
På forhånd takk
Hvordan fester man bagasjelokket skikkelig. Kan man bruke noen form for motorer for å åpne lukke og dermed også låse lokket fast når det er lukket.? Noen som har erfaring med dette. Tror det blir 2 stk dynabel 18" på to stk brokoldede vrx 500. Tar imot alle råd og tips om hvordan eller hvorfor ikke gjøre dette.
På forhånd takk
Comment