Tor Steinar selger USB mic til RTA delen i term pak, husker ikke hva den koster, men tror den er ganske ok. Dag har vel såvidt begynt å bruke den vi har litt, så kanskje han kan si noe mer om det.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Real Time Analyser?
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Originally posted by InstallBay View PostTor Steinar selger USB mic til RTA delen i term pak, husker ikke hva den koster, men tror den er ganske ok. Dag har vel såvidt begynt å bruke den vi har litt, så kanskje han kan si noe mer om det.
kanskje jeg skal sjekke opp i hva den mic'n term pak koster..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Term-Pak er et kasseutregnings verktøy.. RTA er en egen modul..
Broadband RTA
http://www.termpro.com/storefront/index.asp?Page=3
Comment
-
Originally posted by klovnster View PostTerm-Pak er et kasseutregnings verktøy.. RTA er en egen modul..
Broadband RTA
http://www.termpro.com/storefront/index.asp?Page=3
Eller er jeg bare blind og ikke skjønner tegninga?
jeg mener det er jo usb kabel fra mic'n, og jeg har ikke sett noen andre pre-amper som har usb inngang til mic. kun XLR.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
ehm.. jeg har handlet meg mic nå.. en APEX220..
MEN!
Jeg finner ingen kalibrasjonsfil noen vei, heller ikke produsent har det. Noen som vet hvordan man kalibrerer slikt? går det ann med TrueRTA f.eks?Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View Postehm.. jeg har handlet meg mic nå.. en APEX220..
MEN!
Jeg finner ingen kalibrasjonsfil noen vei, heller ikke produsent har det. Noen som vet hvordan man kalibrerer slikt? går det ann med TrueRTA f.eks?
Comment
-
Originally posted by BeemerZ1 View PostMen uansett så skal en målemic være såpass lineær at det ikke er store justeringer som skal til. Det vil si at du kan nok fint bruke den som den er
men har jo en pekepinn uansett på hvor den er bittelitt feil...Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
Comment