Announcement

Collapse
No announcement yet.

Infinity Kappa Perfect 6.1 delefilter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Infinity Kappa Perfect 6.1 delefilter?

    Tok en kikk i garagen på noe høytalere jeg hadde liggende fra en tidligere SVT Lightning. Viser seg at dette er bedre greier en jeg først var klar over. Men det jeg mangler er delefiltre til disse...

    Noen som kan gi meg tips om hvor jeg får tak i Infinity Perfect 6.1 delefiltre? Dette ble montert av Bilradiospesielisten i Tronhjem i ca 2007... Så de er ikke nye, men sikkert vel verdt å ta vare på?

    Noen som kjenner til disse? Vurderer å bruke de sammen med Audison LRx 9.6 forsterkeren i min Space Star...om jeg får plass til elementene i dørene :-)

  • #2
    Kom på at jeg vel kan bruke Audison forsterkeren som delefilter? Gjør jeg den til en 3-kanaler kan den drive alle elementene fra diskant til sub (3-veis?). Vil det kansje være litt overkill med en egen kanal for kun diskantene? Tror den kanalen som burde brukes da er en A-klasse amp?

    Comment


    • #3
      Originally posted by RCS View Post
      Tok en kikk i garagen på noe høytalere jeg hadde liggende fra en tidligere SVT Lightning. Viser seg at dette er bedre greier en jeg først var klar over. Men det jeg mangler er delefiltre til disse...

      Noen som kan gi meg tips om hvor jeg får tak i Infinity Perfect 6.1 delefiltre? Dette ble montert av Bilradiospesielisten i Tronhjem i ca 2007... Så de er ikke nye, men sikkert vel verdt å ta vare på?

      Noen som kjenner til disse? Vurderer å bruke de sammen med Audison LRx 9.6 forsterkeren i min Space Star...om jeg får plass til elementene i dørene :-)
      Eg solgte eit sett med disse høyttalerene til Tor Ølberg her på forumet, tror han kjører aktiv deling så han bruker muligens ikke delefilterene. Hør med han
      Audi A6.
      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

      Comment


      • #4
        har delefiltre men til 5.25"
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Akilles View Post
          har delefiltre men til 5.25"
          Spørs hvor stor forskjell der er på disse to settene og hvor de deler.... Jeg vet for lite om disse settene, men vil tro det kansje blir litt feil? Noen som vet?

          Comment

          Working...
          X