Announcement

Collapse
No announcement yet.

megabillig.no erfaringer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by subaru View Post
    Tror nok jeg holder meg unna RF da.
    jeg har også en venn som har RF forsterker han har hatt den på reprasjon 2 ganger. Og det skjedde akkurat med en til jeg kjenner også nå.
    2 x DD 1508

Hifonics Brutus bx2005d

Comment

Er RF dårlig da? Er Hertz som du bruker bedre?
      jeg hadde en p110s8 for noen år siden. funka bra den synes jeg.. den tålte ivertfall mye saltvann og ferskvann!:P (hadde den i båten)..

fettern min har også rf 2x p112s4 og en forsterker den RF'en på 500watt. han har dette i en polo, det spiller rimelig bra!. ikke vert noe galt med tingene hans heller..

mvh Thomas
      Last edited by Taumas; 18-04-2007, 11:43.
      SoundMagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!!

Comment

RF forsterkeren som jeg har fra 2003 har vært trofast og feilfri
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Er RF dårlig da? Er Hertz som du bruker bedre?
          Om Hertz er bedre skal jeg ikke si, for dette er første gang jeg har merket Hertz. Men det har imponert meg så langt! Både på trykk (med 70 Genesis Watt pr HX300D, har 2 stk), så spiller de utrolig bra. Om ikke lenge skal de få servert 400 Genesis Watt 4 ohm pr element, så da får vi se om de har noe trykk å levere..Gleder meg
          VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Boomboxx View Post
            Men DET har vel aldri vært noe å rope hurra for.
            Har du noen gang prøvd den nye A serien? Jeg sier ikke mer, prøv og kom tilbake med rapport. ... Hvis du tør :-)
            Per Pedersen
            Importør av Soundstream, Solid Audio, Cutting Edge, Presence, A/D/S
            www.megabillig.no

Comment

Megaskeptisk.
              TEAM RE-LOUD
              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

He he.. Jeg var i kontakt med de og de skulle ha 10.000 for en xelent 12" og en forsterker. He he... Jeg takket pent nei.

Comment

Originally posted by Megabillig View Post
                  Har du noen gang prøvd den nye A serien? Jeg sier ikke mer, prøv og kom tilbake med rapport. ... Hvis du tør :-)
                  Bare å sende meg en, om den spiller bedre enn L7'ene mine, så skal jeg bytte.

Comment

Originally posted by Megabillig View Post
                    Ble litt nyskjerrig her!! Hvilken er a-serien? Har 2 12" alu som funker som fy...
                    Med Hilsen Ronny Eide

Alpine,jbl og andre godsaker...

Comment

Originally posted by raane View Post
                      Ble litt nyskjerrig her!! Hvilken er a-serien? Har 2 12" alu som funker som fy...
                      Den nye serien av forsterkere.
                      Per Pedersen
                      www.megabillig.no

Comment

A.R. hadde jeg vert deg så hadde jeg spandert på meg di 10 mila... får blutselig så sitter du der i saksa og trenkger akutt hjelp... da får du ikke hjelp i butikk. i lengden så lønner det seg å handle i butikk. greit det er billig å kjøpe på nett. men da må du huske på noen ting: frakt på varen, frakt på varen hvis den må inn på service. og den lange service tiden. det slipper du hvis du kjøper i butikk

Comment

Kan jo kjøpe fordelingsblokker osv på slike plasser vertfall.. De trenger ikke noe service osv

Mens forsterkere osv hadde jeg kjøpt hos skikkelig bilstereo butikk
                          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by Spaniolen View Post
                            A.R. hadde jeg vert deg så hadde jeg spandert på meg di 10 mila... får blutselig så sitter du der i saksa og trenkger akutt hjelp... da får du ikke hjelp i butikk. i lengden så lønner det seg å handle i butikk. greit det er billig å kjøpe på nett. men da må du huske på noen ting: frakt på varen, frakt på varen hvis den må inn på service. og den lange service tiden. det slipper du hvis du kjøper i butikk
                            Er dette noe du har erfart selv eller hørt fra andre? Dette er en påstand med store modifikasjoner.

Hvorfor er nettbutikker billigere enn butikk? Har det noe med sparte kostnader i drifta å gjøre som kundene nyter godt av? Mange nettbutikker er jo også dyre.

Gratis Frakt sier mange selgere? Løgn og lureri? Hvorfor gjør de ikke som oss og forteller folk sannheten at frakta er inkludert i prisen? Selv med frakt inkludert er vi rimelige. Varer inn på service trenger ikke koste kunden noenting, hos oss får de adresselapp fra Posten.

Lang servicetid kan skje uansett hvor du handler. Produktet skal testes først og deretter utlevering av nytt hvis garanti. Her er vi rimelig kjappe.

Har erfart fra mange kunder hos oss at service er dårlig i butikker. Unntak finnes selvsagt. Det er en grunn at vi har såpass mange kunder og det er ikke bare p.g.a. prisene, service og oppfølgning betyr enda mer.

Fordel med å handle i butikk er at de kan installere for deg. "Vi installerer gratis for deg sier mange"? Hørt den før? Dette koster firmaet penger og er villedende informasjon i henjold til opplysningsplikten i Norge. Folk flest har venner og bekjente som har noe erfaring med bygging fra før av. Det trenger ikke koste noe ekstra.

Ha en god helg.
                            Per Pedersen
                            www.megabillig.no

Comment

Bare å sende meg en, om den spiller bedre enn L7'ene mine, så skal jeg bytte.
                              Lurer på hvorfor denne ikke ble besvart?

Comment

Lurer på hvorfor denne ikke ble besvart?
                                Fordi den nye A-serien er forsterkere.. Du skal ta i rimelig hardt for å få den til å spille like bra som L7 ja..
                                Mvh.
                                Roy
                                Mob: 40 30 99 06

Comment

Working...
                                X